Запис Детальніше

Формирование маркетинговой стратегии на основе концепции эволюции отрасли

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формирование маркетинговой стратегии на основе концепции эволюции отрасли
Формування маркетингової стратегії на засадах концепції еволюції галузі
Formation of marketing strategy on the basis of the concept of industry evolution
 
Creator Болбочан, О.В.
 
Subject маркетинговая стратегия
концепция эволюции отрасли
маркетингова стратегія
концепція еволюції галузі
marketing strategy
the concept of the evolution of the industry
 
Description Целью работы является теоретическое исследование основ формирования маркетинговой стратегии предприятия, а также практическое применение полученных теоретических знаний в разработке маркетинговой стратегии ООО "Антей Торг".
Метою роботи є теоретичне дослідження основ формування маркетингової стратегії підприємства, а також практичне застосування отриманих теоретичних знань у розробці маркетингової стратегії ТОВ "Антей Торг".
The purpose of the work is a theoretical study of the foundations for the formation of the marketing strategy of the enterprise, as well as the practical application of the theoretical knowledge obtained in the development of the marketing strategy of OOO Antey Torg.
 
Date 2017-07-05T12:34:25Z
2017-07-05T12:34:25Z
2017
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6164
 
Language ru