Вплив інформаційної економіки на продуктову політику банку
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вплив інформаційної економіки на продуктову політику банку
Влияние информационной экономики на продуктовую политику банка The impact of the information economy on product policy of the Bank |
|
Creator |
Мельник, Д.О.
|
|
Subject |
віртуальне спілкування
інформаційна економіка продуктова політика банку технології віртуального спілкування інноваційна діяльність іноземний банк чинники розвитку продуктової політики сучасне суспільство інтернет-банк кредитна установа виртуальное общение информационная экономика продуктовая политика банка технологии виртуального общения инновационная деятельность иностранный банк факторы развития продуктовой политики современное общество интернет-банк кредитное учреждение virtual communication information economy grocery bank policy technology virtual communication innovation activity foreign Bank factors of development of food policies modern society Internet banking credit institution |
|
Description |
Мета дипломної роботи полягає в оцінці впливу інформаційної економіки на продуктову політику банку, аналіз впровадження віртуального спілкування, вдосконалення процесів розробки та впровадження нових банківських продуктів.
Цель дипломной работы заключается в оценке влияния информационной экономики на продуктовую политику банка, анализ внедрения виртуального общения, совершенствования процессов разработки и внедрения новых банковских продуктов. The aim of the thesis is to evaluate the impact of information Economics on the product policy of the Bank, analysis of the implementation of virtual communication, process improvement development and implementation of new banking products. |
|
Date |
2017-07-06T09:09:16Z
2017-07-06T09:09:16Z 2016 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6184
|
|
Language |
uk
|
|