Запис Детальніше

Вплив інформаційної економіки на продуктову політику банку

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вплив інформаційної економіки на продуктову політику банку
Влияние информационной экономики на продуктовую политику банка
The impact of the information economy on product policy of the Bank
 
Creator Мельник, Д.О.
 
Subject віртуальне спілкування
інформаційна економіка
продуктова політика банку
технології віртуального спілкування
інноваційна діяльність
іноземний банк
чинники розвитку продуктової політики
сучасне суспільство
інтернет-банк
кредитна установа
виртуальное общение
информационная экономика
продуктовая политика банка
технологии виртуального общения
инновационная деятельность
иностранный банк
факторы развития продуктовой политики
современное общество
интернет-банк
кредитное учреждение
virtual communication
information economy
grocery bank policy
technology virtual communication
innovation activity
foreign Bank
factors of development of food policies
modern society
Internet banking
credit institution
 
Description Мета дипломної роботи полягає в оцінці впливу інформаційної економіки на продуктову політику банку, аналіз впровадження віртуального спілкування, вдосконалення процесів розробки та впровадження нових банківських продуктів.
Цель дипломной работы заключается в оценке влияния информационной экономики на продуктовую политику банка, анализ внедрения виртуального общения, совершенствования процессов разработки и внедрения новых банковских продуктов.
The aim of the thesis is to evaluate the impact of information Economics on the product policy of the Bank, analysis of the implementation of virtual communication, process improvement development and implementation of new banking products.
 
Date 2017-07-06T09:09:16Z
2017-07-06T09:09:16Z
2016
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6184
 
Language uk