Запис Детальніше

Управління комплексом маркетингу на підприємстві харчової промисловості ПП «Ліберте»

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Управління комплексом маркетингу на підприємстві харчової промисловості ПП «Ліберте»
Управление комплексом маркетинга на предприятии пищевой промышленности ООО «Либерте»
Management of a complex of marketing at the enterprise of the food-processing industry LLC "Liberté"
 
Creator Гріцкан, І.С.
 
Subject управління комплексом маркетингу
харчова промисловість
управления комплексом маркетинга
пищевая промышленность
marketing complex management
food industry
 
Description Метою дипломної роботи є вивчення особливостей комплексу маркетингу на підприємстві харчової промисловості ПП «Ліберте». Вивчення маркетинг-міксу – це важливе завдання, до виконання якого повинні бути залучені усі співробітники компанії: від топ-менеджерів до працівників на виробництві.
Целью дипломной работы является изучение особенностей комплекса маркетинга на предприятии пищевой промышленности ООО «Либерте». Изучение маркетинг-микса – это важная задача, к выполнению которой должны быть привлечены все сотрудники компании: от топ-менеджеров до работников на производстве.
The purpose of the thesis is to study the features of the marketing complex at the food-processing industry enterprise LLC "Liberté". Studying a marketing mix is an important task, which all employees of the company should be involved in: from top-managers to workers in production.
 
Date 2017-07-26T11:50:51Z
2017-07-26T11:50:51Z
2016
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6343
 
Language uk