Управління комплексом маркетингу на підприємстві харчової промисловості ПП «Ліберте»
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Управління комплексом маркетингу на підприємстві харчової промисловості ПП «Ліберте»
Управление комплексом маркетинга на предприятии пищевой промышленности ООО «Либерте» Management of a complex of marketing at the enterprise of the food-processing industry LLC "Liberté" |
|
Creator |
Гріцкан, І.С.
|
|
Subject |
управління комплексом маркетингу
харчова промисловість управления комплексом маркетинга пищевая промышленность marketing complex management food industry |
|
Description |
Метою дипломної роботи є вивчення особливостей комплексу маркетингу на підприємстві харчової промисловості ПП «Ліберте». Вивчення маркетинг-міксу – це важливе завдання, до виконання якого повинні бути залучені усі співробітники компанії: від топ-менеджерів до працівників на виробництві.
Целью дипломной работы является изучение особенностей комплекса маркетинга на предприятии пищевой промышленности ООО «Либерте». Изучение маркетинг-микса – это важная задача, к выполнению которой должны быть привлечены все сотрудники компании: от топ-менеджеров до работников на производстве. The purpose of the thesis is to study the features of the marketing complex at the food-processing industry enterprise LLC "Liberté". Studying a marketing mix is an important task, which all employees of the company should be involved in: from top-managers to workers in production. |
|
Date |
2017-07-26T11:50:51Z
2017-07-26T11:50:51Z 2016 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6343
|
|
Language |
uk
|
|