Розвиток комплексу маркетингу в умовах сучасної економіки
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Розвиток комплексу маркетингу в умовах сучасної економіки
Развитие комплекса маркетинга в условиях современной экономики Development of a complex of marketing in the conditions of modern economy |
|
Creator |
Єремєєв, О.О.
|
|
Subject |
комплекс маркетингу
маркетингова стратегія підприємства товарна політика фармацевтична галузь комплекс маркетинга маркетинговая стратегия предприятия товарная политика фармацевтическая отрасль marketing complex marketing strategy of the enterprise commodity policy pharmaceutical industry |
|
Description |
Метою дослідження є вдосконалення науково-методичних основ формування і розвитку комплексу маркетингу на підприємстві, наукове обґрунтування його основних положень, напрямків і пріоритетів розвитку. На основі проведеного аналізу, розроблення рекомендацій з удосконалення комплексу маркетингу на підприємстві.
Целью исследования является совершенствование научно-методических основ формирования и развития комплекса маркетинга на предприятии, научное обоснование его основных положений, направлений и приоритетов развития. На основе проведенного анализа, разработка рекомендаций по совершенствованию комплекса маркетинга. The aim of the research is to improve the scientific and methodological foundations for the formation and development of marketing complex at the enterprise, the scientific substantiation of its main provisions, directions and development priorities. Based on the analysis, the development of recommendations for improving the marketing mix. |
|
Date |
2017-07-26T12:10:50Z
2017-07-26T12:10:50Z 2016 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6344
|
|
Language |
uk
|
|