Запис Детальніше

Розвиток комплексу маркетингу в умовах сучасної економіки

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розвиток комплексу маркетингу в умовах сучасної економіки
Развитие комплекса маркетинга в условиях современной экономики
Development of a complex of marketing in the conditions of modern economy
 
Creator Єремєєв, О.О.
 
Subject комплекс маркетингу
маркетингова стратегія підприємства
товарна політика
фармацевтична галузь
комплекс маркетинга
маркетинговая стратегия предприятия
товарная политика
фармацевтическая отрасль
marketing complex
marketing strategy of the enterprise
commodity policy
pharmaceutical industry
 
Description Метою дослідження є вдосконалення науково-методичних основ формування і розвитку комплексу маркетингу на підприємстві, наукове обґрунтування його основних положень, напрямків і пріоритетів розвитку. На основі проведеного аналізу, розроблення рекомендацій з удосконалення комплексу маркетингу на підприємстві.
Целью исследования является совершенствование научно-методических основ формирования и развития комплекса маркетинга на предприятии, научное обоснование его основных положений, направлений и приоритетов развития. На основе проведенного анализа, разработка рекомендаций по совершенствованию комплекса маркетинга.
The aim of the research is to improve the scientific and methodological foundations for the formation and development of marketing complex at the enterprise, the scientific substantiation of its main provisions, directions and development priorities. Based on the analysis, the development of recommendations for improving the marketing mix.
 
Date 2017-07-26T12:10:50Z
2017-07-26T12:10:50Z
2016
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6344
 
Language uk