Запис Детальніше

Маркетингова стратегія на засадах ціннісного підходу туристичної фірми «Селезньов Тур»

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингова стратегія на засадах ціннісного підходу туристичної фірми «Селезньов Тур»
Маркетинговая стратегия на основе ценностного подхода туристической фирмы «Селезнев Тур»
Marketing strategy based on value approach travel company "Seleznev Tour"
 
Creator Петренко, М.В.
 
Subject маркетинг
туристичний бізнес
маркетинг
туристический бизнес
marketing
tourism business
 
Description Актуальність проблематики, якій присвячена дипломна робота, полягає у винятково високому рівні конкуренції на ринку туристичних послуг, на увазі якого вітчизняні туристичні підприємства змушені постійно шукати вакантні ринкові ніші, у тому числі в нових для себе видах туризму. Постає необхідність у виявленні потреб споживачів.
Актуальность проблематики, которой посвящена дипломная работа, заключается в исключительно высоком уровне конкуренции на рынке туристических услуг, в виду которого отечественные туристические предприятия вынуждены постоянно искать вакантные рыночные ниши, в том числе в новых для себя видах туризма. Возникает необходимость в выявлении потребностей потребителей.
The relevance of the issue, which is devoted to thesis work, is an exceptionally high level of competition in the tourism market is the domestic tourist enterprises are forced to constantly search for vacant market niches, including in new types of tourism. There is a need to identify the needs of consumers.
 
Date 2017-08-02T12:10:00Z
2017-08-02T12:10:00Z
2016
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6376
 
Language uk