Управління ризиками виведення нового товару на ринок кабельної продукції
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Управління ризиками виведення нового товару на ринок кабельної продукції
Управление рисками вывода нового товара на рынок кабельной продукции Risk management launch of a new product on the market of cable products |
|
Creator |
Пігуляк, М.О.
|
|
Subject |
ризики
новий товар риски новый товар risks new product |
|
Description |
В умовах сучасного ринку компаніям для максимізації прибутку надається ряд маркетингових стратегій. Пропозиція нового товару – перспектива високо заробітку, але разом з цим, ще і ризикова авантюра. Успішна маркетингова кампанія є найбільш відповідним засобом для розробки і виведення нового товару на ринок. З'ясувати, що саме захоче придбати споживач завтра – основне завдання передових фірм.
В условиях современного рынка компаниям для максимизации прибыли предоставляется ряд маркетинговых стратегий. Предложение нового товара – перспектива высоко заработка, но вместе с этим, еще и рисковая авантюра. Успешная маркетинговая кампания является наиболее подходящим средством для разработки и выведения нового товара на рынок. Выяснить, что именно захочет приобрести потребитель завтра – основная задача передовых фирм. In today's market companies to maximize profits given a number of marketing strategies. Offer a new product – the prospect of high earnings, but, still a risky gamble. A successful marketing campaign is the most appropriate way to develop and launch a new product on the market. Figure out what it wants to purchase by the customer of tomorrow – the main objective of the advanced firms. |
|
Date |
2017-08-02T12:28:15Z
2017-08-02T12:28:15Z 2016 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6378
|
|
Language |
uk
|
|