Запис Детальніше

Управління ризиками виведення нового товару на ринок кабельної продукції

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Управління ризиками виведення нового товару на ринок кабельної продукції
Управление рисками вывода нового товара на рынок кабельной продукции
Risk management launch of a new product on the market of cable products
 
Creator Пігуляк, М.О.
 
Subject ризики
новий товар
риски
новый товар
risks
new product
 
Description В умовах сучасного ринку компаніям для максимізації прибутку надається ряд маркетингових стратегій. Пропозиція нового товару – перспектива високо заробітку, але разом з цим, ще і ризикова авантюра. Успішна маркетингова кампанія є найбільш відповідним засобом для розробки і виведення нового товару на ринок. З'ясувати, що саме захоче придбати споживач завтра – основне завдання передових фірм.
В условиях современного рынка компаниям для максимизации прибыли предоставляется ряд маркетинговых стратегий. Предложение нового товара – перспектива высоко заработка, но вместе с этим, еще и рисковая авантюра. Успешная маркетинговая кампания является наиболее подходящим средством для разработки и выведения нового товара на рынок. Выяснить, что именно захочет приобрести потребитель завтра – основная задача передовых фирм.
In today's market companies to maximize profits given a number of marketing strategies. Offer a new product – the prospect of high earnings, but, still a risky gamble. A successful marketing campaign is the most appropriate way to develop and launch a new product on the market. Figure out what it wants to purchase by the customer of tomorrow – the main objective of the advanced firms.
 
Date 2017-08-02T12:28:15Z
2017-08-02T12:28:15Z
2016
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6378
 
Language uk