Запис Детальніше

Підвищення конкурентоспроможності підприємства ТОВ «Білгород-Дністровська паляниця» на засадах TQM

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Підвищення конкурентоспроможності підприємства ТОВ «Білгород-Дністровська паляниця» на засадах TQM
Повышение конкурентоспособности предприятия ООО «Белгород-Днестровская паляница» на принципах TQM
Improving the competitiveness of enterprises OOO "Belgorod-Dniester Palyanitsa" TQM principles
 
Creator Пориваєва, Н.Ю.
 
Subject конкурентоспроможність
ринок хлібобулочних виробів
конкурентоспособность
рынок хлебобулочных изделий
competitiveness
the market of bakery products
 
Description Тематика даної дипломної роботи є актуальною, оскільки заходи для покращення якості готової продукції, що виробляється є одним з найважливіших напрямків діяльності керівництва для забезпечення стабільного конкурентного становища на ринку, підвищення власної конкурентоспроможності та забезпечення попиту та задоволення потреб та вимог споживачів. Високе конкурентоспроможність та стійке положення на ринку є показником, що підтверджує доцільность інвестування коштів в реалізацію проекту для підвищення якості готової продукції.
Тематика данной дипломной работы является актуальной, поскольку меры для улучшение качества готовой продукции является одним из важнейших направлений деятельности руководства для обеспечения стабильного конкурентного положения на рынке, повышение собственной конкурентоспособности и обеспечение спроса и удовлетворения потребностей и требований потребителей. Высокое конкурентоспособность и устойчивое положение на рынке является показателем, что подтверждает целесообразность инвестирования средств в реализацию проекта для повышение качества готовой продукции.
The theme of this thesis is relevant because measures to improving the quality of the finished product is one of the most important activities of the guidance and to ensure sustainable competitive market position, improve competitiveness and ensuring demand and meet the needs and demands of consumers. High competitiveness and sustainable position in the market is an indicator that confirms the advisability of investing in the project for improving the quality of the finished product.
 
Date 2017-08-03T10:17:44Z
2017-08-03T10:17:44Z
2016
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6383
 
Language uk