Запис Детальніше

Розвиток корпоративної культури та створення позитивного іміджу ТОВ «ФЕСІТ БЛЕК СІ»

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розвиток корпоративної культури та створення позитивного іміджу ТОВ «ФЕСІТ БЛЕК СІ»
Развитие корпоративной культуры и создание позитивного имиджа ООО «ФЕСИТ БЛЕК СИ»
Corporate culture development and creating a positive image, LLC "FEST BLACK SEA"
 
Creator Шеремет, Т.І.
 
Subject імідж компанії
транспортно-експедиційні послуги
имидж компании
транспортно-экспедиционные услуги
the image of the company
cargo forwarding services
 
Description В умовах розбудови інноваційної моделі економіки України компанії спрямовують свою діяльність на впровадження інновацій, вкладання інвестицій, що зумовлюють їх розвиток. Підґрунтям здійснення цих видів діяльності є ефективне використання економічних ресурсів, в тому числі й інформаційних, що сприяють вигідному позиціонуванню підприємств в інформаційному ринковому просторі, яке доцільно здійснювати на основі формування позитивного іміджу підприємства за допомогою ефективної інформаційної взаємодії з суб’єктами внутрішнього і зовнішнього середовища. Досвід багатьох успішних компаній свідчить, що використання принципів корпоративної культури дозволяє одержати високу ефективність виробництва й зайнятості, а також підвищити конкурентоспроможність. Разом з тим, слід підкреслити, що в умовах української економіки, з урахуванням особливостей її історичного минулого й сучасних проблем, ідеї корпоративної культури, авторитету й іміджу ще не знайшли широкого практичного впровадження.
В условиях развития инновационной модели экономики Украины компании направляют свою деятельность на внедрение инноваций, вложение инвестиций, которые обусловливают их развитие. Основой осуществления этих видов деятельности является эффективное использование экономических ресурсов, в том числе и информационных, способствуют выгодному позиционированию предприятий в информационном рыночном пространстве, которое целесообразно осуществлять на основе формирования положительного имиджа предприятия посредством эффективного информационного взаимодействия с субъектами внутренней и внешней среды. Опыт многих успешных компаний показывает, что использование принципов корпоративной культуры позволяет получить высокую эффективность производства и занятости, а также повысить конкурентоспособность. Вместе с тем, следует подчеркнуть, что в условиях украинской экономики, с учетом особенностей ее исторического прошлого и современных проблем, идеи корпоративной культуры, авторитета и имиджа еще не нашли широкого практического внедрения.
In terms of development of innovative model of Ukraine's economy, the company focus on innovation and investment, which determine their development. The basis for the implementation of these activities is the efficient use of economic resources, including information, promote the best positioning of companies in the information market space, which should be the basis of forming a positive image of the company through effective communication with stakeholders internal and external environment. The experience of many successful companies shows that the use of the principles of corporate culture allows to obtain high efficiency of production and employment, and enhance competitiveness. However, it should be emphasized that in the conditions of the Ukrainian economy, taking into account the peculiarities of its the historical past and contemporary issues, ideas, corporate culture, credibility and image have not yet found wide practical implementation.
 
Date 2017-08-04T07:33:10Z
2017-08-04T07:33:10Z
2015
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6397
 
Language uk