Запис Детальніше

Інтернет-маркетинг туристичного агентства «Воля Тревел»

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інтернет-маркетинг туристичного агентства «Воля Тревел»
Интернет-маркетинг туристического агентства «Воля Тревел»
Internet marketing of travel Agency "Freedom travel"
 
Creator Кавчак, Г.І.
 
Subject інтернет-маркетинг
туристичне агентство
підприємства
интернет-маркетинг
туристическое агентство
предприятия
internet marketing
travel agency
companies
 
Description Мета магістерської роботи - проаналізувати стан Інтернет- маркетингу в туристичному агентстві «Воля Тревел» і розробити заходи щодо вдосконалення використання методів Інтернет-маркетингу в діяльності «Воля Тревел».Базуючись на поставленій меті, завданнями роботи є: - розглянути сутність Інтернет-маркетингу за визначеннями вітчизняних та зарубіжних економістів; - розглянути особливості та специфічні риси Інтернет-маркетингу туристичних послуг; - проаналізувати фінансові показники діяльності«Воля Тревел»; - зробити маркетинговий аналіз мікросередовища компанії та макросередовища ринку туристичних послуг України; - оцінити комплекс маркетингу підприємства «Воля Тревел»; -дослідити використання Інтернет-маркетингу у діяльності турагентства «Воля Тревел», виявити проблеми в цьому напрямку; - запропонувати рекламні заходи для комплексного вдосконалення Інтернет-маркетингу фірми; - розробити заходи щодо підвищення рейтингу сайту в пошукових системах; - побудувати імітаційну модель ефективності запропонованої рекламної компанії на основі зроблених прогнозів.
Цель магистерской работы - проанализировать состояние Интернет- маркетинга в туристическом агентстве «Свобода Трэвел» и разработать мероприятия по совершенствованию использования методов Интернет-маркетинга в деятельности «Воля Тревел».Основываясь на поставленной цели, задачами работы являются: - рассмотреть сущность Интернет-маркетинга по определениям отечественных и зарубежных экономистов; - рассмотреть особенности и специфические черты Интернет-маркетинга туристических услуг;- проанализировать финансовые показатели деятельности«Воля Тревел»; - сделать маркетинговый анализ микросреды компании и макросреды рынка туристических услуг Украины; - оценить комплекс маркетинга предприятия «Воля Тревел»; -исследовать использование Интернет-маркетинга в деятельности турагентства «Свобода Трэвел», выявить проблемы в этом направлении;- предложить рекламные мероприятия для комплексного совершенствования Интернет-маркетинга фирмы; - разработать мероприятия по повышению рейтинга сайта в поисковых системах; - построить имитационную модель эффективности предложенной рекламной компании на основе сделанных прогнозов.
The purpose of this diploma is to analyze the status of the Internet marketing in a travel Agency "Liberty travel" and develop measures to improve the use of the methods of Internet marketing activities "Will Travel".Based on the goals, objectives of work are: - to examine the nature of Internet marketing definitions domestic and foreign economists; - to consider the characteristics and specific features of the Internet marketing of tourist services; - to perform financial performance"Will travel"; - make marketing analysis of the micro-environment of the company and the macro environment of tourism market of Ukraine; to evaluate the marketing mix of the enterprise "Will travel"; -explore the use of Internet marketing activities the travel Agency "Liberty travel", to identify problems in this direction; - to propose promotional activities for overall improvement Internet marketing firm; - to develop activities to increase website ranking in search systems; - build simulation model of the effectiveness of the proposed advertising company on the basis of their forecasts.
 
Date 2017-08-10T22:36:05Z
2017-08-10T22:36:05Z
2016
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6453
 
Language uk