Запис Детальніше

ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ПРИ ВИЗНАЧЕН-НІ КЛЮЧОВИХ ФАКТОРІВ ВПЛИВУ НА ПЛАН ВИРОБНИЦТВА ПРОДУКЦІЇ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ПРИ ВИЗНАЧЕН-НІ КЛЮЧОВИХ ФАКТОРІВ ВПЛИВУ НА ПЛАН ВИРОБНИЦТВА ПРОДУКЦІЇ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ
 
Creator Пузирьова, П.В.
 
Subject виробництво; маркетинг; продукція; производство; маркетинг; продукция; production; marketing; products
 
Description  В статті розглядається місце та значення маркетингового дослідження при визначенні ключових факторів впливу на план виробництва продукції промислових пі-дприємств.  В статье рассматривается место и значение маркетингового исследования при определении ключевых факторов влияния на план производства продукции про-мышленных предприятий.  This paper reviews the place and importance of marketing research to determine the key factors influencing the production plan of industrial enterprises.
 
Publisher Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: фаховий збірник наукових праць (економічні науки)
Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: фаховий збірник наукових праць (економічні науки)
 
Contributor
 
Date 2012-06-08
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PPEI/article/view/329
 
Source Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: фаховий збірник наукових праць (економічні науки); № 30 (2011)
Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: фаховий збірник наукових праць (економічні науки); № 30 (2011)
 
Language uk