Запис Детальніше

Аналіз маркетингового середовища ПрАТ «Одеський завод шампанських вин

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аналіз маркетингового середовища ПрАТ «Одеський завод шампанських вин
Анализ маркетинговой среды Чао «Одесский завод шампанских вин
Analysis of marketing environment of private JSC "Odessa factory of sparkling wines
 
Creator Сачук, А.Р.
 
Subject маркетингове середовище підприємства
виноробне підприємство
виноробна галузь
маркетинговая среда предприятия
винодельческое предприятие
винодельческая отрасль
marketing environment of enterprise
winery
wine industry
 
Description Мета і задачі дослідження. Мета даної роботи  розробити рекомендації щодо підвищення ефективності використання маркетингового інструментарію в діяльності виноробного підприємства з урахуванням результатів аналізу його маркетингового середовища.
Цель и задачи исследования. Цель данной работы  разработать рекомендации по повышению эффективности использования маркетингового инструментария в деятельности винодельческого предприятия с учетом результатов анализа его маркетинговой среды.
The purpose and objectives of the study. The aim of this work to develop recommendations for improving the effectiveness of using marketing tools in the activities of wineries based on the results of the analysis of its marketing environment.
 
Date 2017-10-25T21:00:52Z
2017-10-25T21:00:52Z
2017
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6629
 
Language uk