Запис Детальніше

Економічне обгрунтування створення власного бізнесу ( на прикладі магазину годинників «Галерея часу» )

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Економічне обгрунтування створення власного бізнесу ( на прикладі магазину годинників «Галерея часу» )
Экономическое обоснование создания собственного бизнеса ( на примере магазина часов «Галерея времени» )
Final work on the education and qualification of Bachelor in the direction of preparation "Business Economics"
 
Creator Сопіна, О.О.
 
Subject підприємницький проект
економічна ефективність
проектний підхід
проектні ризики
предпринимательский проект
экономическая эффективность
проектный подход
проектные риски
project
economic efficiency
project approach
project risks
 
Description Дипломна робота складається з трьох розділів. У першому розділу роботі розглядається об’єкт дослідження – процес обґрунтування доцільності створення магазину годинникiв. У роботі досліджується можливість започаткування власного бізнесу в Україні по створення магазину годинникiв в сферi підприємницької діяльності. У другому розділі проведено аналіз аспектів варіантів реалізації проекту (маркетингові дослідження, розрахунок техніко-економічних характеристик проекту). У третьому розділі зроблена порівнянна оцінка економічної ефективності та ризикованості проекту.
Дипломная работа состоит из трех разделов. В первом раздела работе рассматривается объект исследования – процесс обоснования целесообразности создания магазина часов. В работе исследуется возможность создания собственного бизнеса в Украине по созданию магазина часов в сфере предпринимательской деятельности. Во втором разделе проведен анализ аспектов вариантов реализации проекта (маркетинговые исследования, расчет технико-экономических характеристик проекта). В третьем разделе сделана сравнима оценка экономической эффективности и рискованности проекта.
Thesis consists of three chapters. In the first section of work the object of study - the process of setting up shop rationale clock. The second section analyzes aspects of embodiments of the project (marketing analysis, calculation of technical and economic characteristics of the project). The third section is made comparable assessment of cost-effectiveness and risk of the project.
 
Date 2017-10-25T21:25:53Z
2017-10-25T21:25:53Z
2017
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6635
 
Language uk