Запис Детальніше

Методологічні підходи до формування маркетингових стратегій розвитку інноваційної діяльності банків

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методологічні підходи до формування маркетингових стратегій розвитку інноваційної діяльності банків
Методологические подходы к формированию маркетинговых стратегий развития инновационной деятельности банков
Methodological approaches to the formation of marketing strategies for the development of innovation activities of banks
 
Creator Коваленко, В.В.
Коваленко, В.В.
Kovalenko, V.
 
Subject інтернет-банкінг
банківський маркетинг
поширення інновацій
дистанційне банківське обслуговування
мобільний банкінг
соціальні мережі
краудсорсінг
интернет-банкинг
банковский маркетинг
распространение инноваций
дистанционное банковское обслуживание
мобильный банкинг
социальные сети
краудсорсинг
internet banking
banking marketing
the spread of innovation
remote banking
mobile banking
social networks
crowdsourcing
 
Description У тезах досліджено методологічні підходи до формування маркетингових стратегій розвитку інноваційної діяльності банку. Визначено складові процесу формування маркетингової стратегії: формування цілей, оцінка впливу чинників, розробка стратегії, складання кошторису витрат, оцінка комплексу маркетингу. Доведено роль комунікацій у реалізації стратегій інноваційної діяльності банків.
В тезисах исследованы методологические подходы к формированию маркетинговых стратегий развития инновационной деятельности банка. Определены составляющие процесса формирования маркетинговой стратегии: формирование целей, оценка влияния факторов, разработка стратегии, составление сметы расходов, оценка комплекса маркетинга. Доказана роль коммуникаций в реализации стратегий инновационной деятельности банков.
In the theses, methodological approaches to the formation of marketing strategies for the development of the bank's innovation activity are investigated. The components of the formation process marketing strategy: the formation of goals, the assessment of the influence of factors, the development of a strategy, the compilation of an estimate of costs, an evaluation of the marketing mix. The role of communications in implementation of strategies of banks' innovation activity.
 
Date 2017-11-23T09:29:55Z
2017-11-23T09:29:55Z
2017
 
Type Other
 
Identifier Коваленко В. В. Методологічні підходи до формування маркетингових стратегій розвитку інноваційної діяльності банків / В. В. Коваленко, В. Г. Піддубна // Майбутнє банкінгу: сучасні виклики та перспективи розвитку: зб. матеріалів II Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Київ, 15 червня 2017 року). – Київ: КНЕУ, 2017. – С. 76-79.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6709
 
Language uk