Запис Детальніше

Управління конкурентоспроможністю туристичної фірми

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Управління конкурентоспроможністю туристичної фірми
Управление конкурентоспособностью туристической фирмы
Tourism company’s competitiveness management
 
Creator Гонцова, В.В.
 
Subject конкурентоспроможність
управління конкурентоспроможністю
туристична фірма
методи оцінки конкурентоспроможності
організаційна структура
конкурентоспособность
управление конкурентоспособностью
туристическая фирма
методы оценки конкурентоспособности
организационная структура
competitiveness
competitiveness management
tourism company’s
methods of measuring competitiveness
organizational structure
 
Description У роботі розглядається управління конкурентоспроможністю туристичної фірми та фактори, які впливають на конкурентоспроможність. Охарактеризовано найбільш поширені підходи до визначення конкурентоспроможності. Надана класифікація методів оцінки управління конкурентоспроможністю туристичної фірми. Надано загальну характеристику туристичного підприємства «ВІДПОЧИНОК НА СЛАВУ». Зроблено аналіз господарської діяльності туристичного підприємства «ВІДПОЧИНОК НА СЛАВУ». Розглянуто організаційну систему управління. Проведено SWOT – аналіз та виявлено основних конкурентів туристичного підприємства «ВІДПОЧИНОК НА СЛАВУ». Запропоновано заходи щодо підвищення управління конкурентоспроможністю туристичного підприємства «ВІДПОЧИНОК НА СЛАВУ». Надано рекомендації щодо ведення посади фахівця з маркетингу та надано економічне обґрунтування його створення.
В работе рассматривается управления конкурентоспособностью туристической фирмы и факторы, влияющие на конкурентоспособность. Охарактеризованы наиболее распространенные подходы к определению конкурентоспособности. Предоставленная классификация методов оценки управления конкурентоспособностью туристической фирмы. Предоставлено общую характеристику туристического предприятия «ОТДЫХ НА СЛАВУ». Сделан анализ хозяйственной деятельности туристического предприятия «ОТДЫХ НА СЛАВУ». Рассмотрены организационную систему управления. Проведен SWOT - анализ и выявлены основных конкурентов туристического предприятия «ОТДЫХ НА СЛАВУ». Предложены мероприятия по повышению управления конкурентоспособностью туристического предприятия «ОТДЫХ НА СЛАВУ». Даны рекомендации по ведению должности специалиста по маркетингу и предоставлено экономическое обоснование его создания.
The paper examines the management of the competitiveness of the tourism firm and factors that affect competitiveness. The most common approaches to the definition of competitiveness are described. The classification of methods of evaluation of the management of the competitiveness of a tourism company is given. The general characteristics of the tourist enterprise « REST ON GLORY » are given. An analysis of the economic activity of the tourist enterprise « REST ON GLORY » is made. The organizational management system is considered. The SWOT analysis was carried out and found out the main competitors of the tourist enterprise " REST ON GLORY ". Proposed measures to improve the management of the competitiveness of the tourist enterprise « REST ON GLORY ». The recommendations for the post of a marketing specialist are given and the economic substantiation of its creation is provided.
 
Date 2017-11-27T12:25:54Z
2017-11-27T12:25:54Z
2017
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6725
 
Language uk