Маркетинг торгово-посередницького підприємства “АВТО-Інтернешнл”
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинг торгово-посередницького підприємства “АВТО-Інтернешнл”
Маркетинг торгово-посреднического предприятия “АВТО-Интернешнл” Marketing trading and brokerage company “AUTO international” |
|
Creator |
Коломиець, В.С.
|
|
Subject |
маркетингова діяльність
конкурентоспроможності товарна політика маркетинговая деятельность конкурентоспособности товарная политика marketing activities competitiveness trade policy |
|
Description |
Мета цього дослідження: Аналіз ринкової ситуації в України та розробка рекомендацій для ТОВ “АВТО-Інтернешнл”, які будуть в подальшому використанні у маркетингової діяльності компанії.
Цель настоящего исследования: Анализ рыночной ситуации и разработка рекомендаций для ООО “АВТО-Интернешнл”, которые будут в дальнейшем использовании в маркетинговой деятельности компании. The purpose of this study: market Analysis and development of recommendations for the company “AUTO international”, which will be further used in marketing activities of the company. |
|
Date |
2017-11-27T17:32:24Z
2017-11-27T17:32:24Z 2017 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6734
|
|
Language |
uk
|
|