Запис Детальніше

Маркетинг торгово-посередницького підприємства “АВТО-Інтернешнл”

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг торгово-посередницького підприємства “АВТО-Інтернешнл”
Маркетинг торгово-посреднического предприятия “АВТО-Интернешнл”
Marketing trading and brokerage company “AUTO international”
 
Creator Коломиець, В.С.
 
Subject маркетингова діяльність
конкурентоспроможності
товарна політика
маркетинговая деятельность
конкурентоспособности
товарная политика
marketing activities
competitiveness
trade policy
 
Description Мета цього дослідження: Аналіз ринкової ситуації в України та розробка рекомендацій для ТОВ “АВТО-Інтернешнл”, які будуть в подальшому використанні у маркетингової діяльності компанії.
Цель настоящего исследования: Анализ рыночной ситуации и разработка рекомендаций для ООО “АВТО-Интернешнл”, которые будут в дальнейшем использовании в маркетинговой деятельности компании.
The purpose of this study: market Analysis and development of recommendations for the company “AUTO international”, which will be further used in marketing activities of the company.
 
Date 2017-11-27T17:32:24Z
2017-11-27T17:32:24Z
2017
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6734
 
Language uk