Удосконалення якості послуг на підприємствах ресторанного господарства
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Удосконалення якості послуг на підприємствах ресторанного господарства
Совершенствование качества услуг на предприятиях ресторанного хозяйства Improvement of services quality in restaurant enterprises |
|
Creator |
Киць, А.А.
|
|
Subject |
ресторан
послуги якість споживач управління якістю стандарти якості ресторан услуги качество потребитель управление качеством стандарты качества restaurant services quality consumer quality management quality standards |
|
Description |
У роботі розглядаються теоретичні аспекти якості обслуговування на підприємствах ресторанного господарства: сутність поняття «послуга» у ресторані та вимоги щодо її якості, аналіз методів дослідження якості ресторанних послуг, дослідження світового досвіду управління якістю послуг у ресторанному господарстві. Проведено дослідження якості надання ресторанних послуг в Одеському регіоні. Проаналізована діяльність ресторану «Тавернетта» в м. Одеса. Здійснено оцінку конкурентної позиції ресторану «Тавернетта» щодо якості обслуговування. Запропоновано заходи щодо вдосконалення якості послуг у ресторані «Тавернетта». В работе рассматриваются теоретические аспекты качества обслуживания на предприятиях ресторанного хозяйства: сущность понятия «услуга» в ресторане и требования относительно ее качества, анализ методов исследования качества ресторанных услуг, исследование мирового опыта управления качеством услуг в ресторанном хозяйстве. Проведено исследование качества предоставления ресторанных услуг в Одесском регионе. Проанализирована деятельность ресторана «Тавернетта» в г. Одесса. Осуществлена оценка конкурентной позиции ресторана «Тавернетта» относительно качества обслуживания. Предложены мероприятия по совершенствованию качества услуг в ресторане «Тавернетта». In the paper the theoretical aspects of service quality in restaurant enterprises: essence of the concept of "service" in the restaurant and the requirements for its quality, analysis of methods for researching the quality of restaurant services, research of world experience in managing the quality of services in the restaurant industry. Research of services quality in Odessa region. Analysis of the activity of the restaurant "Tavernetta" in Odessa. Estimation of "Tavernetta’s" competitive position regarding quality of service. Measures to improve the quality of service in the restaurant "Tavernetta" are proposed. |
|
Date |
2017-11-27T19:49:39Z
2017-11-27T19:49:39Z 2017 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6748
|
|
Language |
uk
|
|