Запис Детальніше

Удосконалення якості послуг на підприємствах ресторанного господарства

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Удосконалення якості послуг на підприємствах ресторанного господарства
Совершенствование качества услуг на предприятиях ресторанного хозяйства
Improvement of services quality in restaurant enterprises
 
Creator Киць, А.А.
 
Subject ресторан
послуги
якість
споживач
управління якістю
стандарти якості
ресторан
услуги
качество
потребитель
управление качеством
стандарты качества
restaurant
services
quality
consumer
quality management
quality standards
 
Description У роботі розглядаються теоретичні аспекти якості обслуговування на підприємствах ресторанного господарства: сутність поняття «послуга» у ресторані та вимоги щодо її якості, аналіз методів дослідження якості ресторанних послуг, дослідження світового досвіду управління якістю послуг у ресторанному господарстві.
Проведено дослідження якості надання ресторанних послуг в Одеському регіоні. Проаналізована діяльність ресторану «Тавернетта» в м. Одеса.
Здійснено оцінку конкурентної позиції ресторану «Тавернетта» щодо якості обслуговування. Запропоновано заходи щодо вдосконалення якості послуг у ресторані «Тавернетта».
В работе рассматриваются теоретические аспекты качества обслуживания на предприятиях ресторанного хозяйства: сущность понятия «услуга» в ресторане и требования относительно ее качества, анализ методов исследования качества ресторанных услуг, исследование мирового опыта управления качеством услуг в ресторанном хозяйстве.
Проведено исследование качества предоставления ресторанных услуг в Одесском регионе. Проанализирована деятельность ресторана «Тавернетта» в г. Одесса.
Осуществлена оценка конкурентной позиции ресторана «Тавернетта» относительно качества обслуживания. Предложены мероприятия по совершенствованию качества услуг в ресторане «Тавернетта».
In the paper the theoretical aspects of service quality in restaurant enterprises: essence of the concept of "service" in the restaurant and the requirements for its quality, analysis of methods for researching the quality of restaurant services, research of world experience in managing the quality of services in the restaurant industry.
Research of services quality in Odessa region. Analysis of the activity of the restaurant "Tavernetta" in Odessa.
Estimation of "Tavernetta’s" competitive position regarding quality of service. Measures to improve the quality of service in the restaurant "Tavernetta" are proposed.
 
Date 2017-11-27T19:49:39Z
2017-11-27T19:49:39Z
2017
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6748
 
Language uk