Запис Детальніше

Маркетинг рекламної діяльності підприємства «Інтерлінгва»

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг рекламної діяльності підприємства «Інтерлінгва»
Маркетинг рекламной деятельности предприятия «Интерлингва»
Marketing advertising activity of the enterprise "Interlingva"
 
Creator Ющук, К.С.
 
Subject рекламна діяльність
маркетинг
ринок освітніх послуг
рекламная деятельность
маркетинг
рынок образовательных услуг
promotional activities
marketing
market of educational services
 
Description Метою даної роботи є аналіз рекламної діяльності компанії «Інтерлінгва» та визначення шляхів її вдосконалення за допомогою вивчення маркетингового середовища підприємства, проведення сегментування ринку за основними ознаками, опитування, а також аналіз конкурентоспроможності даних курсів.
Целью данной работы является анализ рекламной деятельности компании «Интерлингва» и определение путей ее совершенствования посредством изучения маркетинговой среды предприятия, проведение сегментирования рынка по основным признакам, опрос, а также анализ конкурентоспособности данных курсов.
The aim of this work is the analysis of advertising activity of the company "Interlingua" and the definition of ways of its improvement through the study of the marketing environment of the enterprise, carrying out market segmentation on the basic features, a survey and analysis of the competitiveness of these courses.
 
Date 2017-11-29T23:06:18Z
2017-11-29T23:06:18Z
2017
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6785
 
Language uk