Запис Детальніше

Бaнківcький мaркетинг в укрaїнcькій і зaрубіжній прaктиці

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Бaнківcький мaркетинг в укрaїнcькій і зaрубіжній прaктиці
Банковский маркетинг в украинской и зарубежной практике
Bank marketing in Ukrainian and foreign practice
 
Creator Нaзлухaнян, С.С.
 
Subject маркетинг
банківський маркетинг
взаємовідносини з клієнтами
асортиментна політика
комунікаційна політика
інновації
реклама
банківські послуги
маркетинг
банковский маркетинг
взаимоотношения с клиентами
ассортиментная политика
коммуникационная политика
инновации
реклама
банковские услуги
marketing
bank marketing
customer relationship
assortment policy
communication policy
innovations
advertising
banking services
 
Description У роботі розглядаються поняття, сутність, цілі та завдання банківського маркетингу. Висвітлено специфіку банківської діяльності на законодавчому рівні, а також викладено методи, які допомагають встановити зв’язок з клієнтами, дізнатись про їх потреби і як результат – продати їм банківські послуги. В роботі присутній аналіз фінансових показників ПАТ «Райффайзен Банк Аваль». В особливості було звернено увагу на асортиментну та комунікаційну політику банку.
Рекомендації були сформовані на основі сучасних світових тенденцій
розвитку маркетингу в банківській сфері, а саме – інновацій в банківських відділеннях та реклами для просування банківських послуг.
В работе рассматриваются понятие, сущность, цели и задачи банковского маркетинга. Освещены специфику банковской деятельности на законодательном уровне, а также изложены методы, которые помогают установить связь с клиентами, узнать их потребности и как результат – продать им банковские услуги. В работе присутствует анализ финансовых показателей ПАО «Райффайзен Банк Аваль». В особенности было обращено внимание на ассортиментную и коммуникационную политику банка.
Рекомендации были сформированы на основе современных мировых тенденций
развития маркетинга в банковской сфере, а именно – инноваций в банковских отделениях и рекламы для продвижения банковских услуг.
In the paper deals with the concept, essence, aims and objectives of bank
marketing. The specifics of banking activity at the legislative level are highlighted, as well as methods are provided which help to establish contacts with clients, learn about their needs and, as a result, sell them banking services.The final work has analysis of financial indicators of PJSC "Raiffeisen Bank Aval". Particular attention was paid to the assortment and communication policy of the bank. The recommendations were formed on the basis of modern world trends in marketing development in the banking sector, such as innovations in banking branches and advertising for promotion of banking services.
 
Date 2017-12-20T22:38:36Z
2017-12-20T22:38:36Z
2017
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6918
 
Language uk