Особливості підготовки індивідуального завдання з оцінки маркетингової діяльності у готельно-ресторанному бізнесі
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості підготовки індивідуального завдання з оцінки маркетингової діяльності у готельно-ресторанному бізнесі
Особенности подготовки индивидуального задания по оценке маркетинговой деятельности в гостинично-ресторанном бизнесе Features of the preparation of an individual task for the assessment of marketing activities in the hotel and restaurant business |
|
Creator |
Михайлюк, О.Л.
Михайлюк, Е.Л. Mykhailiuk, O. |
|
Subject |
спеціалісти з готельно-ресторанного бізнесу
стратегічний маркетинг кафе ресторани готелі специалисты в сфере гостинично-ресторанного бизнеса стратегический маркетинг кафе рестораны гостиницы specialists in hotel and restaurant business strategic marketing cafes restaurants hotels |
|
Description |
Індивідуальне завдання – це маркетингове дослідження на прикладі конкретного об’єкта. Зважаючи на те, що кінцевою метою навчання у вищому навчальному закладі є написання відповідної дипломної роботи - пропонується в якості об’єкту дослідження обрати те підприємство, яке буде досліджуватися при написанні дипломної роботи. Таким чином, якісно виконане індивідуальне завдання з маркетингових досліджень може стати одним з розділів майбутньої дипломної роботи. Индивидуальное задание - это маркетинговое исследование на примере конкретного объекта. Учитывая то, что конечной целью обучения в ВУЗе является написание соответствующей дипломной работы - предлагается в качестве объекта исследования выбрать то предприятие, которое будет исследоваться при написании дипломной работы. Таким образом, качественно выполненное индивидуальное задание по маркетинговым исследованиям может стать одним из разделов будущей дипломной работы. An individual task is a marketing research on an example of a particular object. In view of the fact that the ultimate goal of studying at a higher educational institution is writing the corresponding thesis - it is proposed as the research object to select the enterprise to be investigated when writing the thesis. Thus, a qualitatively fulfilled individual task of marketing research can become one of the sections of the future thesis. |
|
Date |
2018-01-17T18:03:55Z
2018-01-17T18:03:55Z 2017 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Михайлюк О. Л. Особливості підготовки індивідуального завдання з оцінки маркетингової діяльності у готельно-ресторанному бізнесі / О. Л. Михайлюк // Науково-методична конференція ОНЕУ, 15-16 березня 2017 року. Забезпечення якості вищої освіти: проблеми та перспективи розвитку: матеріали науково-практичної конференції. – Одеса: ОНЕУ, 2017. – С. 217-220.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6941 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Одеський національний економічний університет
|
|