Запис Детальніше

Управління вартістю в інтеграційних процесах

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Управління вартістю в інтеграційних процесах
Управление стоимостью в интеграционных процессах
Value management in integration processes
 
Creator Гамма, Т.М.
Бабій, О.М.
Гамма, Т.Н.
Бабий, О.Н.
Gamma, T.
Babiy, O.
 
Subject управління вартістю
інтеграційні процеси
злиття та поглинання
непублічні структури
ризик неліквідності
управление стоимостью
интеграционные процессы
слияния и поглощения
непубличные структуры
риск неликвидности
value management
integration processes
mergers and acquisitions
non-public structures
illiquidity risk
 
Description У статті розглянуто проблеми формування адекватного сучасним умовам господарювання
інструментарію управління вартістю в процесі злиття та поглинання підприємств харчової промисловості.
У результаті проведення монографічного аналізу визначено основні проблеми оцінки бізнесу непублічних
структур, до яких відноситься більшість вітчизняних харчових підприємств, що потребують теоретичного
та методичного вирішення. Виділені проблеми потребують теоретичного та методологічного вирішення.
Як результат емпіричного дослідження розроблено теоретичне обґрунтування інструментарію оцінки
вартості бізнесу непублічних компаній для цілей ринку М&А. Запропоновано методичний підхід до визначення
знижок за рівень ліквідності бізнесів-цілей в операціях злиття і поглинань.
В статье рассмотрены проблемы формирования адекватного современным условиям
хозяйствования инструментария управления стоимостью в процессе слияния и поглощения предприятий
пищевой промышленности. В результате проведения монографического анализа определены основные
проблемы оценки бизнеса непубличных структур, к которым относится большинство отечественных
пищевых предприятий. Выделенные проблемы требуют теоретического и методологического решения.
Результатом эмпирического исследования стала разработка теоретического обоснования инструментария
оценки бизнеса непубличных компаний для целей рынка M&A. Предложен методический подход к определению
скидок за уровень ликвидности бизнеса-цели в операциях слияния и поглощения.
The article considers the problems of value management tool formation that is adequate to modern
management conditions in the mergers and acquisitions process of food industry enterprises. The main problems of
non-public structures business valuation, to which the most domestic food enterprises are belong, are identified as a
result of the monographic analysis. Highlighted problems require a theoretical and methodological solution. A
theoretical basis for the business value toolkit of non-public companies for the purposes of the M&A market as the
result of the empirical study is created. A methodical approach.
 
Date 2018-01-27T20:22:13Z
2018-01-27T20:22:13Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Управління вартістю в інтеграційних процесах / Т. М. Гамма. О. М. Бабій // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2017. – № 63-64 (2-3). – С. 51–60.– ISSN 2313-4569.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6949
 
Language uk