Запис Детальніше

Концептуальний підхід до впровадження клієнтоорієнтованого маркетингу на підприємстві сфери розваг і відпочинку

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Концептуальний підхід до впровадження клієнтоорієнтованого маркетингу на підприємстві сфери розваг і відпочинку
Концептуальный подход к внедрению клиентоориентированного маркетинга на предприятии сферы розвлечений и отдыха
Conceptual approach to introduction of the client-oriented marketing at the enterprise in the entertainment and recreation sphere
 
Creator Устьян, О.Ю.
 
Subject клієнтоорієнтованість
маркетинг послуг
сфера розваг і відпочинку
маркетинг взаємовідносин
інтрамаркетинг
проектування послуги
точки контакту
кайдзен
внутрішній маркетинг
клиентоориентированность
маркетинг услуг
сфера развлечений и отдыха
маркетинг отношений
интрамаркетинг
проектирование услуги
точки контакта
кайдзен
внутренний маркетинг
client-oriented approach
service marketing
sphere of entertainment and recreation
relationship marketing
intramarketing
service design
points of contact
kaizen
internal marketing
 
Description У статті розроблено концептуальний підхід до впровадження клієнтоорієнтованого маркетингу
на підприємстві сфери розваг і відпочинку. Сформовано покроковий алгоритм впровадження
клієнтоорієнтованості та визначено складові частини кожного етапу. Обґрунтовано оптимальні
інструменти для вирішення завдань на різних етапах та в різних функціональних областях процесу
впровадження клієнтоорієнтованості. Запропоновано застосування методів інтрамаркетингу, «кайдзен»,
роботи з точками контактів, проектування послуги, внутрішнього маркетингу та підходів проектного
управління. Визначено подальші напрями удосконалень та перспективних досліджень прикладних аспектів
впровадження клієнтоорієнтованості.
В статье разработан концептуальный поход к внедрению клиентоориентированного маркетинга
на предприятии сферы развлечений и отдыха. Сформирован пошаговый алгоритм внедрения
клиентоориентированности и определены составные части каждого этапа. Обоснованы оптимальные
инструменты для решения задач на разных этапах и в различных функциональных областях процесса
внедрения клиентоориентированности. Предложено применение методов интрамаркетинга, «кайдзен»,
работы с точками контактов, проектирования услуги, внутреннего маркетинга и подходов проектного
управления. Определены дальнейшие направления усовершенствований и перспективных исследований
прикладных аспектов внедрения клиентоориентированности.
The conceptual approach to introduction of the client-oriented marketing at the enterprise in the sphere of
entertainment and recreation is developed in the article. A step-by-step algorithm of implementation of clientorientation
is formed and components of the each step are defined. Optimal tools for task resolution at different stages
and in different functional area of implementation process of client-orientation are justified. It is proposed to use the
methods of intramarketing, kaizen, work with points of contact, service-design, internal marketing and project
management approach. The further directions of improvement and perspective researches of applied aspects of clientorientation
implementation are defined.
 
Date 2018-01-27T20:41:02Z
2018-01-27T20:41:02Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Концептуальний підхід до впровадження клієнтоорієнтованого маркетингу на підприємстві сфери розваг і відпочинку / О. Ю. Устьян // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2017. – № 63-64 (2-3). – С. 61–68.– ISSN 2313-4569.
2313-4569
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6950
 
Language uk