Запис Детальніше

Інтерактивні методи навчання у викладанні дисциплін кафедри УП і ЕП як інструмент формування компетенцій майбутнього фахівця

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інтерактивні методи навчання у викладанні дисциплін кафедри УП і ЕП як інструмент формування компетенцій майбутнього фахівця
Интерактивные методы обучения в преподавании дисциплин кафедры УП и ЭП как инструмент формирования компетенций будущего специалиста
Interactive methods of teaching in the teaching of disciplines of the Department of Psychology and Psychology as a tool for forming the competences of a future specialist.
 
Creator Марчак (Петровська), О.М.
Йолкіна, О.В.
Марчак (Петровская), О.М.
Ёлкина, Е.В.
Marchak (Petrovska), О.
Yolkina, О.
 
Subject гендерна політика
гендерна рівність
гендерний паритет
міжнародний досвід
гендерная политика
гендерное равенство
гендерный паритет
международный опыт
gender policy
gender equality
gender parity
international experience
 
Description У статті проаналізовано організацію інтерактивного навчання у ВНЗ, що передбачає моделювання життєвих та виробничих ситуацій, використання рольових ігор, спільне вирішення проблеми на основі аналізу обставин та відповідної ситуації тощо. Воно ефективно сприяє формуванню навичок і вмінь, створенню атмосфери співробітництва, взаємодії, дає змогу педагогу стати авторитетним наставником студентського колективу.
В статье проанализировано организацию интерактивного обучения в ВНЗе, которое предполагает моделирование жизненных и производственных ситуаций, использование ролевых игр, общее решение проблемы на основе анализа обстоятельств и соответствующей ситуации и тому подобное. Оно эффективно способствует формированию навыков и умений, созданию атмосферы сотрудничества, взаимодействия, позволяет педагогу стать авторитетным наставником студенческого коллектива.
The article analyzes the organization of interactive learning in higher educational institutions, which involves modeling of life and work situations, the use of role-playing games, a joint solution of the problem based on the analysis of circumstances and the situation, etc. It effectively promotes the formation of skills and abilities, creates an atmosphere of cooperation, interaction, enables the teacher to become an authoritative mentor of the student team.
 
Date 2018-03-14T22:31:46Z
2018-03-14T22:31:46Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Марчак О. М. Інтерактивні методи навчання у викладанні дисциплін кафедри УП і ЕП як інструмент формування компетенцій майбутнього фахівця / О. М. Марчак, О. В. Йолкіна // Матеріали НМК «Науково-методичні засади розвитку сучасної економічної освіти». - 2014. - С. 162-164.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7096
 
Language uk