Запис Детальніше

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЛЕЖНОГО РІВНЯ ЯКОСТІ НАДАННЯ АВІАТРАНСПОРТНИХ ПОСЛУГ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЛЕЖНОГО РІВНЯ ЯКОСТІ НАДАННЯ АВІАТРАНСПОРТНИХ ПОСЛУГ
 
Creator Кучерук, Г.Ю.
Сімкова, Т.О.
 
Subject якість; аеропорт; споживачі; качество; аэропорт; потребитель; quality; the airport; a consumer
 
Description  У статті проводиться аналіз забезпечення належного рівня якості аеропортових послуг шляхом дослідження задоволення вимог споживачів через анкетування та опитування пасажирів, виявлення позитивних та негативних факторів, що визначають якість надання послуг аеропорту.  В статье проводится анализ обеспечения надлежащего уровня качества аэропортовых услуг путем исследования удовлетворения требований потребителей через анкетирование и опрос пассажиров, выявление положительных и отрицательных факторов, определяющих качество предоставления услуг аэропорта.  The article analyzes the proper quality of airport services by examining customer satisfaction through surveys and interviews of passengers, identifying positive and negative factors that determine the quality of service the airport.
 
Publisher Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: фаховий збірник наукових праць (економічні науки)
Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: фаховий збірник наукових праць (економічні науки)
 
Contributor
 
Date 2012-06-14
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PPEI/article/view/398
 
Source Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: фаховий збірник наукових праць (економічні науки); № 32 (2011)
Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: фаховий збірник наукових праць (економічні науки); № 32 (2011)
 
Language uk