Запис Детальніше

Стан проблеми мотивації студентів немовних ВНЗ до вивчення іноземної мови на практиці

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стан проблеми мотивації студентів немовних ВНЗ до вивчення іноземної мови на практиці
Состояние проблемы мотивации студентов неязыковых Вузов к изучению иностранного языка на практике
State of the problem of motivation of students of non-linguistic Universities to study a foreign language in practice
 
Creator Карпова, О.О.
Карпова, Е.О.
Karpova, E.
 
Subject мотивація
іноземна мова
активні методи навчання
метод «рівний-рівному»
проект-презентації
квест
мотивация
иностранный язык
активные методы обучения
метод «равный-равному»
проект-презентации
квест
motivation
foreign language
active learning methods
the method of "peer to peer"
draft presentation
quest
 
Description Одним із шляхів формування позитивного ставлення студентів до навчання є створення системи мотивів діяльності особистості, що піддається педагогічному управлінню і забезпечує визначення поведінки студентів та їх ставлення до опанування тієї чи іншої дисципліни. Мотивація визначена як сукупність спонукальних факторів, які визначають активність особистості. Аналіз психолого-педагогічної літератури дав змогу визначити найоптимальніші умови формування мотивації студентів немовного ВНЗ до вивчення іноземної мови за допомогою сучасних технологій, а саме: утілення активних методів навчання, формування академічних навичок за допомогою ІКТ та використання новітніх методів для створення наближеної до професійного середовища атмосфери навчання. Результати анкетування засвідчили, що переважна більшість студентів мала високий рівень мотивації, що підтвердило особливий попит та інтерес студентів до вивчення іноземної мови, що на наш погляд, зумовлено соціально-економічними та політичними змінами в суспільстві, відкритими можливостями для участі в міжнародних програмах, що надаються в університеті, та зростом студентської мобільності загалом. Для формування мотивації до самостійної аудиторної та позааудиторної роботи було запропоновано проект, що мав назву «ProSkills Project», який полягав у тому, що протягом навчального року у процесі викладання іноземної мови професійного спілкування було упроваджено такі його компоненти: метод «рівний-рівному» (Peer Learning та Peer Instruction); проект-презентації та навчальний квест професійного спрямування «ProQuest».
Одним из путей формирования позитивного отношения студентов к обучению является создание системы мотивов деятельности личности, что поддается педагогическому управлению и обеспечивает определение поведения студентов и их отношения к освоению той или иной дисциплины. Мотивация определена как совокупность побудительных факторов, которые определяют активность личности. Анализ психолого-педагогической литературы позволил определить оптимальные условия формирования мотивации студентов неязыкового ВУЗА к изучению иностранного языка с помощью современных технологий, а именно: внедрение активных методов обучения, формирование академических навыков с помощью ИКТ и использование новейших методов для создания приближенной к профессиональной среде атмосферы обучения. Результаты анкетирования показали, что подавляющее большинство студентов имела высокий уровень мотивации, что подтвердило особый спрос и интерес студентов к изучению иностранного языка, на наш взгляд, обусловлено социально-экономическими и политическими изменениями в обществе, открытыми возможностями для участия в международных программах, предоставляемых в университете, и ростом студенческой мобильности в целом. Для формирования мотивации к самостоятельной аудиторной и внеаудиторной работы был предложен проект, который назывался «ProSkills Project», который заключался в том, что в течение учебного года в процессе преподавания иностранного языка профессионального общения было внедрено такие его компоненты: метод «равный-равному» (Peer Learning и Peer Instruction); проект-презентацию и обучающий квест профессионального направления «ProQuest».
One of the ways of formation of positive attitude of students to learning is the creation of a system of motives of activity of personality that lends itself to pedagogical management and provides the definition of the behavior of students and their relationship to the development of a particular discipline. Motivation is defined as a set of incentives that determine the activity of the individual. The analysis of psychological and pedagogical literature allowed to determine the optimal conditions for the formation of motivation of students of non-linguistic university to study a foreign language with the help of modern technologies, namely: the introduction of active teaching methods, the formation of academic skills with the help of ICT and the use of new methods to create an atmosphere of learning close to the professional environment. The results of the survey showed that the vast majority of students had a high level of motivation, which confirmed a special demand and interest of students to study a foreign language, in our opinion, due to socio-economic and political changes in society, open opportunities for participation in international programmes provided by the University, and increasing student mobility in General. For the formation of motivation for independent classroom and extracurricular work was proposed a project called "ProSkills Project", which was that during the school year in the process of teaching a foreign language of professional communication was introduced such components: the method of" equal-equal "(Peer Learning and Peer Instruction); project-presentation and training quest professional direction"ProQuest".
 
Date 2018-06-05T19:59:24Z
2018-06-05T19:59:24Z
2018
 
Type Other
 
Identifier Карпова О. О. Стан проблеми мотивації студентів немовних ВНЗ до вивчення іноземної мови на практиці / О. О. Карпова // Ключові питання наукових досліджень у сфері педагогіки та психології у ХХІ ст. : зб. наук. праць за матер. Міжнар. наук.-практ. конф. 26-27 січня 2018 р. – Львів : Львівська педагогічна спільнота, 2018. – С. 68-72.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7269
 
Language uk
 
Publisher Львівська педагогічна спільнота