Запис Детальніше

МЕТОДОЛОГІЧНА ТРІАНГУЛЯЦІЯ В ПОЗИЦІОНУВАННІ ТОВАРУ ПРИ БАГАТОКРИТЕРІАЛЬНОМУ ПРИЙНЯТТІ РІШЕННЯ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title МЕТОДОЛОГІЧНА ТРІАНГУЛЯЦІЯ В ПОЗИЦІОНУВАННІ ТОВАРУ ПРИ БАГАТОКРИТЕРІАЛЬНОМУ ПРИЙНЯТТІ РІШЕННЯ
 
Creator Колесник, М.В.
 
Subject методологічна тріангуляція; позиціонування; якість формалізації критеріїв прийняття рішення; методологическая триангуляция; позиционирование; качество формализации критериев принятия решения; methodological triangulation
 
Description  Стаття присвячена аналізу ефективності методів конкурентного позиціонування товарів, впливу на поведінку споживача при прийняття багатокритеріального рішення.  Статья посвящена анализу эффективности методов конкурентного позиционирования товаров, влияния на поведение потребителя при принятии многокритериального решения.  The article is sanctified to the analysis of efficiency of methods of the competition positioning of commodities, influences on behavior of consumer at acceptance of multicriterion decision.
 
Publisher Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: фаховий збірник наукових праць (економічні науки)
Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: фаховий збірник наукових праць (економічні науки)
 
Contributor
 
Date 2012-06-15
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PPEI/article/view/416
 
Source Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: фаховий збірник наукових праць (економічні науки); № 33 (2012)
Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: фаховий збірник наукових праць (економічні науки); № 33 (2012)
 
Language uk