Запис Детальніше

Управління конкурентоспроможністю підприємство в сучасних умовах (на прикладі МФ «Прем’єр»)

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Управління конкурентоспроможністю підприємство в сучасних умовах (на прикладі МФ «Прем’єр»)
Управление конкурентоспособностью предприятия в современных условиях (на примере МФ «Премьер»)
Managing the competitiveness of entrepreneurship in modern conditions (as for MF «Premier» example)
 
Creator Ведмідь, Ю.А.
 
Subject оцінка
підприємство
управління
напрямки удосконалення
конкурентоспроможність
оценка
предприятие
управление
направления совершенствования
конкурентоспособность
assessment
enterprise
management
direction of improvement
competitiveness
 
Description Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів.
Об’єктом дослідження є процес формування конкурентних переваг підприємства.
У роботі розглядаються теоретичні основи управління конкурентоспроможністю підприємств, принципи та методи оцінки конкурентоспроможності підприємств.
Проведено діагностику фінансового стану та оцінка конкурентоспроможності МФ «Прем'єр», в результаті чого – визначено основні прогалини та потенційні напрямки щодо покращення стану та конкурентоспроможністю підприємства.
На підставі результатів дослідження, надано рекомендації щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства МФ «Прем'єр».
Квалификационная работа магистра состоит из трех разделов.
Объектом исследования является процесс формирования конкурентных преимуществ предприятия. В работе рассматриваются теоретические основы управления конкурентоспособностью предприятий, принципы и методы оценки конкурентоспособности предприятий. Проведена диагностика финансового состояния и оценка конкурентоспособности МФ «Премьер», в результате чего определены основные пробелы и потенциальные направления по улучшению состояния и конкурентоспособности предприятия. На основании результатов исследования, даны рекомендации по повышению конкурентоспособности предприятия МФ «Премьер».
The master's qualification work consists of three sections.
The object of research is the process of forming the competitive advantages of the enterprise.
The paper considers the theoretical bases of enterprise competitiveness management, principles and methods for assessing the competitiveness of enterprises.
The diagnosis of the financial situation and the evaluation of the competitiveness of the MF «Premier» were conducted, as a result of which the main gaps and potential directions for improvement of the state and competitiveness of the enterprise are identified.
According on the results of the study, recommendations were given to enhance the competitiveness of the Premier MF Company.
 
Date 2018-09-23T21:16:31Z
2018-09-23T21:16:31Z
2018
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7603
 
Language uk