Запис Детальніше

МАРКЕТИНГО-ЛОГИСТИЧЕСКИЕ ПОДХОДЫ К ЭКОНОМИЧЕСКОЙ ОЦЕНКЕ ТРАНСПОРТНО-ЛОГИСТИЧЕСКИХ СИСТЕМ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title МАРКЕТИНГО-ЛОГИСТИЧЕСКИЕ ПОДХОДЫ К ЭКОНОМИЧЕСКОЙ ОЦЕНКЕ ТРАНСПОРТНО-ЛОГИСТИЧЕСКИХ СИСТЕМ
 
Creator Аксенов, И.М.
Литковский, А.В.
 
Subject маркетинг; логістика; система; маркетинг; логистика; система; marketing; logistics; system
 
Description  В статті сформовані маркетинго - логістичні підходи до економічної оцінки транспортно - логістичних систем.  В статье сформированы маркетинго-логистические подходы к экономической оценке транспортно-логистических систем.  In the article marketing-logistic approaches are formed to the economic evaluation of the transport-logistic systems.
 
Publisher Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: фаховий збірник наукових праць (економічні науки)
Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: фаховий збірник наукових праць (економічні науки)
 
Contributor
 
Date 2012-06-15
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PPEI/article/view/440
 
Source Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: фаховий збірник наукових праць (економічні науки); № 26 (2010)
Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: фаховий збірник наукових праць (економічні науки); № 26 (2010)
 
Language uk