Формування маркетингової стратегії підприємства
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування маркетингової стратегії підприємства
Формирование маркетинговой стратегии предприятия Formation of enterprise's marketing strategy |
|
Creator |
Артьомов, А.С.
|
|
Subject |
маркетингова стратегія
маркетингова діяльність ринок готельних послуг маркетингові заходи маркетинговая стратегия маркетинговая деятельность рынок гостиничных услуг маркетинговые мероприятия marketing strategy market of the hotel services marketing efforts marketing activities |
|
Description |
У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової стратегії, зокрема її основні характерні риcи, концепції стратегічного маркетингу. Проаналізовано ринок готельних послуг України і Одеси, та встановлено стадію його життєвого циклу. Обґрунтовано маркетингову стратегію готелю «Промінада» та розроблено заходи з її реалізації. В работе рассматриваются теоретические аспекты маркетинговой стратегии, в частности ее основные характерные черты, концепции стратегического маркетинга. Проанализирован рынок гостиничных услуг Украины и Одессы, и установлено стадию его жизненного цикла. Обоснованно маркетинговую стратегию отеля «Проминада» и разработаны мероприятия по ее реализации. Diploma thesis deals with theoretical aspects of the marketing strategy, including its characteristic, conceptions of the marketing strategy. The market of the hotel services in Ukraine and Odessa was analyzed. The stage of its life cycle is established. The marketing strategy was justified and the marketing efforts for its realization were developed. |
|
Date |
2018-09-26T22:25:20Z
2018-09-26T22:25:20Z 2018 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7650
|
|
Language |
uk
|
|