Запис Детальніше

Формування маркетингової стратегії підприємства

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування маркетингової стратегії підприємства
Формирование маркетинговой стратегии предприятия
Formation of enterprise's marketing strategy
 
Creator Артьомов, А.С.
 
Subject маркетингова стратегія
маркетингова діяльність
ринок готельних послуг
маркетингові заходи
маркетинговая стратегия
маркетинговая деятельность
рынок гостиничных услуг
маркетинговые мероприятия
marketing strategy
market of the hotel services
marketing efforts
marketing activities
 
Description У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової стратегії,
зокрема її основні характерні риcи, концепції стратегічного маркетингу.
Проаналізовано ринок готельних послуг України і Одеси, та встановлено
стадію його життєвого циклу. Обґрунтовано маркетингову стратегію готелю
«Промінада» та розроблено заходи з її реалізації.
В работе рассматриваются теоретические аспекты маркетинговой стратегии,
в частности ее основные характерные черты, концепции стратегического маркетинга.
Проанализирован рынок гостиничных услуг Украины и Одессы, и установлено
стадию его жизненного цикла. Обоснованно маркетинговую стратегию отеля
«Проминада» и разработаны мероприятия по ее реализации.
Diploma thesis deals with theoretical aspects of the marketing strategy,
including its characteristic, conceptions of the marketing strategy. The market of
the hotel services in Ukraine and Odessa was analyzed. The stage of its life cycle is
established. The marketing strategy was justified and the marketing efforts for its
realization were developed.
 
Date 2018-09-26T22:25:20Z
2018-09-26T22:25:20Z
2018
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7650
 
Language uk