Запис Детальніше

Формування конкурентної стратегії на ринку готельних послуг

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування конкурентної стратегії на ринку готельних послуг
Формирование конкурентной стратегии на рынке гостиничных услуг
Formation of competitive strategy in the hotel market
 
Creator Гладка, В.В.
 
Subject конкуренція
конкурентна перевага
конкурентна стратегія
конкурентоспроможність
конкуренция
конкурентное преимущество
конкурентная стратегия
конкурентоспособность
competition
competitive advantage
competitive strategy
competitiveness
 
Description У роботі розглядаються теоретичні аспекти таких понять як конкуренція, конкурентоспроможність, конкурентні переваги, види конкурентних стратегій, фактори, які обумовлюють вибір відповідної стратегії розвитку підприємства.
Проаналізовано фінансову, стратегічну, організаційну діяльність готелю «Palace Del Mar».
Запропоновано провести стратегічні заходи щодо впровадження конкурентної стратегії з покращення рівня обслуговування в готелі «Palace Del Mar» а саме: впровадження інтерактивного телебачення, установка карманів електрозберігання, введення посади HR-менеджера, побудова купола тенісного корта, для його всезесонної роботи.
В работе рассматриваются теоретические аспекты таких понятий как конкуренция, конкурентоспособность, конкурентные преимущества, виды конкурентных стратегий, факторы, которые обуславливают выбор соответствующей стратегии развития предприятия.
Проанализированы финансовую, стратегическую, организационную деятельность отеля «Palace Del Mar».
Предложено провести стратегические мероприятия по внедрение конкурентной стратегии по улучшению уровня обслуживания в гостинице «Palace Del Mar», а именно: внедрение интерактивного телевидения, установка карманов электрохранения, введение должности HR-менеджера, построение купола теннисного корта, для его всесезонной работы.
The work deals with the theoretical aspects of such concepts as competition, competitiveness, competitive advantages, types of competitive strategies, factors that determine the choice of the appropriate strategy for enterprise development are considered in the paper.
The financial, strategic, organizational activity of the hotel "Palace Del Mar" is analyzed.
It is proposed to conduct strategic measures to introduce a competitive strategy to improve the service level at the Palace Del Mar hotel, namely: the introduction of interactive television, the installation of pockets of electrical storage, the introduction of the HR-manager's position, the construction of the dome of the tennis court, for its all-season work.
 
Date 2018-09-26T22:54:51Z
2018-09-26T22:54:51Z
2018
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7654
 
Language uk