Запис Детальніше

НАПРЯМКИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЙ КОНКУРЕНЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ЕКОНОМІЧНОЇ КРИЗИ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title НАПРЯМКИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЙ КОНКУРЕНЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ЕКОНОМІЧНОЇ КРИЗИ
 
Creator Командровська, В.Є.
Яценко, Є.А.
 
Subject конкуренція; стратегія; криза; конкуренция; стратегия; кризис; strategy; competition; crisis
 
Description  В статті досліджно зменшення купівельної спроможності споживачів,що призводить до зменшення об’ємів продажу змушує компанії розробляти нові програми по мінімізації затрат,змінювати цілі та пріоритети, диверсифікувати канали збуту та асортимент.  В статье следовано уменьшение покупательной способности потребителей, которая приводит к уменьшению объемов продажи вынуждает компании разрабатывать новые программы по минимизации затрат, изменять цели и приоритеты, диверсифицировать каналы сбыта и ассортимент.  In the article introduction diminishing of purchasing power of consumers, which results in diminishing of volumes of sale forces companies to develop the new programs for minimizations of expenses, to change aims and priorities, diversify ductings of sale and assortment.
 
Publisher Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: фаховий збірник наукових праць (економічні науки)
Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: фаховий збірник наукових праць (економічні науки)
 
Contributor
 
Date 2012-06-15
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PPEI/article/view/442
 
Source Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: фаховий збірник наукових праць (економічні науки); № 26 (2010)
Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: фаховий збірник наукових праць (економічні науки); № 26 (2010)
 
Language uk