Зміцнення конкурентної позиції бутік-готелю «De Volan»
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Зміцнення конкурентної позиції бутік-готелю «De Volan»
Укрепление конкурентной позиции бутик-отеля «De Volan» Strengthening the competitive position of «De Volan Hotel» |
|
Creator |
Ткачук, А.С.
|
|
Subject |
бутік-готель
конкурентна позиція конкурентоспроможність бенчмаркінг програма лояльності бутик-отель конкурентная позиция конкурентоспособность бенчмаркинг программа лояльности boutique hotel competitive position competitiveness benchmarking loyalty program |
|
Description |
У роботі розглядаються теоретичні аспекти конкурентоспроможності, зокрема такі поняття як «конкурентна позиція» та «конкурентна стратегія», систематизовано види конкурентних стратегій підприємства. Досліджено методичні підходи щодо оцінки конкурентоспроможності підприємств готельного бізнесу. Розглянуто нормативні документи, які регламентують специфіку ведення готельного бізнесу. Проаналізовано фінансовий стан бутік-готелю «De Volan» на підставі вивчення його внутрішньої статистичної та бухгалтерської звітності. Зʼясовано найближчих конкурентів бутік-готелю «De Volan». Визначено, яку конкурентну позицію займає готель на ринку готельних послуг м. Одеси. Запропоновано деякі напрями підвищення ефективності функціонування бутік-готелю «De Volan», зокрема обґрунтовано доцільність впровадження програми лояльності клієнтів, використання таких інструментів як бенчмаркінг та програми ReviewPro, яка дозволяє керувати онлайн-репутацією готелю, введення нової послуги – відкриття більярду. Ці заходи разом повинні зміцнити конкурентну позицію готелю. В работе рассматриваются теоретические аспекты конкурентоспособности, в частности такие понятия как «конкурентная позиция» и «конкурентная стратегия», систематизированы виды конкурентных стратегий предприятия. Исследованы методические подходы к оценке конкурентоспособности предприятий гостиничного бизнеса. Рассмотрены нормативные документы, которые регламентируют специфику ведения гостиничного бизнеса. Проанализировано финансовое состояние бутик-отеля «De Volan» на основании изучения его внутренней статистической и бухгалтерской отчетности. Выяснено ближайших конкурентов бутик-отеля «De Volan». Определено, какую конкурентную позицию занимает гостиница на рынке гостиничных услуг г. Одессы. Предложены некоторые направления повышения эффективности функционирования бутик-отеля «De Volan», в частности, обоснована целесообразность внедрения программы лояльности клиентов, использования таких инструментов как бенчмаркинг и программы ReviewPro, которая позволяет управлять онлайн-репутацией отеля, введение новой услуги – открытие бильярда. Эти меры вместе должны укрепить конкурентную позицию гостиницы. Thesis consists of three chapters. Object of study is the competitive position of «De Volan Hotel». Diploma thesis deals with theoretical aspects of competitiveness, «competitive position» and «competitive strategy», types of competitive strategies of the enterprise. The methodical approaches to assessing the competitiveness of hotel enterprises are explored. The legal acts regulating the specifics of hotel business management are considered. In the analytical part the financial condition of «De Volan Hotel» is analyzed on the basis of study of its internal statistical data and accounting reporting. The nearest competitors of «De Volan Hotel» were found out. It was determined the competitive position «De Volan Hotel» of the hotel services in Odessa. The main directions of improving the efficiency of «De Volan Hotel» are proposed. The expediency of introducing customer loyalty program, using benchmarking and ReviewPro, which allows to manage the hotel’s online reputation are substantiated. Grounded introduction of new services – opening billiards. These measures together should strengthen the hotel’s competitive position. |
|
Date |
2018-09-27T20:46:47Z
2018-09-27T20:46:47Z 2018 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7668
|
|
Language |
uk
|
|