Дослідження та прогнозування кон’юнктури ринку на прикладі інноваційної продукції
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Дослідження та прогнозування кон’юнктури ринку на прикладі інноваційної продукції
Исследование и прогнозирование конъюнктуры рынка на примере инновационной продукции Research and forecasting of the state of the market of innovative products |
|
Creator |
Комарницька, В.І.
|
|
Subject |
наукові розробки
НДДКР кон'юнктурний супровід інноваційної продукції маркетинг НДР координація діяльності наукових установ інноваційні університеті научные разработки НИОКР конъюнктурный сопровождение инновационной продукции маркетинг НИР координация деятельности научных учреждений инновационные университете scientific developments research and development conjuncture of innovative products marketing of research coordination of research institutions innovation universities |
|
Description |
Дипломна робота складається з трьох розділів. Об’єктом дослідження є процеси просування наукових розробок і промислової продукції на зовнішні та внутрішні ринки на базі інноваційних університетів в координації з науковими організаціями України. Предмет дослідження – сукупність теоретичних і науково-методичних положень просування наукових розробок і промислової продукції на зовнішні та внутрішні ринки на базі інноваційних університетів. У першому розділу роботи розглядається теоретичні основи координації кон'юнктурного супроводу інноваційної продукції. У другому розділі зроблена оцінка тенденцій розвитку високотехнологічного сектору Україні. У третьому розділі наведені рекомендації обґрунтування проекту створення центрів просування наукових розробок і промислової продукції на зовнішні та внутрішні ринки на базі інноваційних університетів. Дипломная работа состоит из трех разделов. Объектом исследования являются процессы продвижения научных разработок и промышленной продукции на внешние и внутренние рынки на базе инновационных университетов в координации с научными организациями Украины. Предмет исследования – совокупность теоретических и научно-методических положений продвижения научных разработок и промышленной продукции на внешние и внутренние рынки на базе инновационных университетов. В первом раздела работы рассматривается теоретические основы координации конъюнктурного сопровождения инновационной продукции. Во втором разделе произведена оценка тенденций развития высокотехнологичного сектора Украине. В третьем разделе приведены рекомендации обоснования проекта создания центров продвижения научных разработок и промышленной продукции на внешние и внутренние рынки на базе инновационных университетов. Thesis consists of three sections. The object of the research is the processes of promoting research and development of industrial products on the external and internal markets on the basis of innovative universities in coordination with the scientific organizations of Ukraine. Subject of research - a set of theoretical and scientific and methodological provisions for the promotion of scientific developments and industrial products on the external and internal markets on the basis of innovative universities. In the first section of the work the theoretical bases of coordination of conjunctural support of innovative products are considered. In the second section, an assessment of the trends of the high-tech sector in Ukraine. In the third section, the recommendations are formulated to justify the project to establish centers for the promotion of scientific developments and industrial products on the external and internal markets on the basis of innovative universities. |
|
Date |
2018-09-27T21:38:45Z
2018-09-27T21:38:45Z 2018 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7675
|
|
Language |
uk
|
|