Запис Детальніше

Бренд закладу вищої освіти – основа конкурентоспроможності на ринку освітніх послуг

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Бренд закладу вищої освіти – основа конкурентоспроможності на ринку освітніх послуг
Brand of higher education – the basis of competitiveness on educational services market
 
Creator Сорока, О.В.
Кривцова, М.С.
Soroka, A.
Kryvtsova, М.
 
Subject бренд закладу вищої освіти
торгова марка
сфера освіти
об’єкти брендингу
освітні технології
brand of institution of higher education
trade mark
sphere of education
objects of branding
educational technologies
 
Description У статті розглянуто теоретичні основи поняття «бренд закладу вищої освіти». Обґрунтовано доцільність використання політики брендингу для підвищення конкурентоспроможності закладів вищої освіти. Визначено елементи, особливості формування, етапи та проблеми у створенні бренду закладу вищої освіти. Запропоновано заходи необхідні для формування позитивного бренду для українських навчальних закладів.
The theoretical basis of the concept of “brand of institution of higher education” have been investigated in the article. The expediency of using branding policy for increasing the competitiveness of higher education institutions is sub¬stantiated. The elements, peculiarities of the formation, stages and problems in the creation of the brand of higher education have been determined. The measures are necessary to create a positive brand for Ukrainian educational institutions are proposed.
 
Date 2018-10-12T10:22:18Z
2018-10-12T10:22:18Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Бренд закладу вищої освіти – основа конкурентоспроможності на ринку освітніх послуг / О. В. Сорока, М. С. Кривцова // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія «Міжнародні економічні відносини та світове господарство». – 2018. – Вип. 19. – Ч. 3. – С. 65-70.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7702
 
Language uk