Бренд закладу вищої освіти – основа конкурентоспроможності на ринку освітніх послуг
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Бренд закладу вищої освіти – основа конкурентоспроможності на ринку освітніх послуг
Brand of higher education – the basis of competitiveness on educational services market |
|
Creator |
Сорока, О.В.
Кривцова, М.С. Soroka, A. Kryvtsova, М. |
|
Subject |
бренд закладу вищої освіти
торгова марка сфера освіти об’єкти брендингу освітні технології brand of institution of higher education trade mark sphere of education objects of branding educational technologies |
|
Description |
У статті розглянуто теоретичні основи поняття «бренд закладу вищої освіти». Обґрунтовано доцільність використання політики брендингу для підвищення конкурентоспроможності закладів вищої освіти. Визначено елементи, особливості формування, етапи та проблеми у створенні бренду закладу вищої освіти. Запропоновано заходи необхідні для формування позитивного бренду для українських навчальних закладів.
The theoretical basis of the concept of “brand of institution of higher education” have been investigated in the article. The expediency of using branding policy for increasing the competitiveness of higher education institutions is sub¬stantiated. The elements, peculiarities of the formation, stages and problems in the creation of the brand of higher education have been determined. The measures are necessary to create a positive brand for Ukrainian educational institutions are proposed. |
|
Date |
2018-10-12T10:22:18Z
2018-10-12T10:22:18Z 2018 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Бренд закладу вищої освіти – основа конкурентоспроможності на ринку освітніх послуг / О. В. Сорока, М. С. Кривцова // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія «Міжнародні економічні відносини та світове господарство». – 2018. – Вип. 19. – Ч. 3. – С. 65-70.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7702 |
|
Language |
uk
|
|