Позитивний імідж компанії як фактор конкурентоспроможності
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Позитивний імідж компанії як фактор конкурентоспроможності
Positive image of the company as a factor of competitiveness |
|
Creator |
Тарасова, К.І.
Tarasova, K. |
|
Subject |
конкурентоспроможність
фактор позитивний імідж маркетингові комунікації прибуток competitiveness factor positive image marketing communications profit |
|
Description |
Доведено важливість наявності позитивного іміджу компанії для утримання конкурентоспроможної позиції на ринку. Виявлено основні складові позитивного іміджу.
The importance of having a positive image of the company for maintaining the competitive position on the market has been proven. The basic components of a positive image are revealed. |
|
Date |
2018-10-17T06:20:24Z
2018-10-17T06:20:24Z 2018 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Позитивний імідж компанії як фактор конкурентоспроможності / К. I. Taрасова // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Universum View» (28 вересеня 2018 р.). – Вінниця : ТОВ «Нілан-ЛТД», 2018. – C. 153-154.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7704 |
|
Language |
uk
|
|