Запис Детальніше

Позитивний імідж компанії як фактор конкурентоспроможності

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Позитивний імідж компанії як фактор конкурентоспроможності
Positive image of the company as a factor of competitiveness
 
Creator Тарасова, К.І.
Tarasova, K.
 
Subject конкурентоспроможність
фактор
позитивний імідж
маркетингові комунікації
прибуток
competitiveness
factor
positive image
marketing communications
profit
 
Description Доведено важливість наявності позитивного іміджу компанії для утримання конкурентоспроможної позиції на ринку. Виявлено основні складові позитивного іміджу.
The importance of having a positive image of the company for maintaining the competitive position on the market has been proven. The basic components of a positive image are revealed.
 
Date 2018-10-17T06:20:24Z
2018-10-17T06:20:24Z
2018
 
Type Other
 
Identifier Позитивний імідж компанії як фактор конкурентоспроможності / К. I. Taрасова // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Universum View» (28 вересеня 2018 р.). – Вінниця : ТОВ «Нілан-ЛТД», 2018. – C. 153-154.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7704
 
Language uk