Запис Детальніше

Особливості застосування методів аналізу функціональних і стохастичних взаємозв’язків у кабінетних маркетингових дослідженнях

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості застосування методів аналізу функціональних і стохастичних взаємозв’язків у кабінетних маркетингових дослідженнях
Particularities of application of methods of analysis of functional and stochastic interrelationships in the cabinet marketing research
 
Creator Семенова, К.Д.
Semenova, K.
 
Subject маркетингове дослідження
обсяг реалізації
прибуток
мультиплікативні моделі
регресійно-кореляційний аналіз
marketing research
volume of sales
profit
multiplicative models
regression and correlation analysis
 
Description Обґрунтовано доцільність використання в маркетингових дослідженнях методів аналізу взаємозв’язків – індексного та регресійно-кореляційного. Запропоновано способи вирішення проблемних питань, що виникають під час розподілу приросту результативного показника за факторами методом виявлення ізольованого впливу факторів.
The expediency of using in marketing research methods of analyzing interrelations - index and regression-correlation – is justified. Methods for solving the problematic issues arising from the distribution of the increase in the effective indicator among the factors by the method of identifying the isolated influence of factors are proposed.
 
Date 2018-10-29T13:46:24Z
2018-10-29T13:46:24Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Особливості застосування методів аналізу функціональних і стохастичних взаємозв’язків у кабінетних маркетингових дослідженнях / К. Д. Семенова // Маркетинг і цифрові технології. – 2018. – № 1. – Т. 2. – С. 33-54.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7725
 
Language uk