Особливості застосування методів аналізу функціональних і стохастичних взаємозв’язків у кабінетних маркетингових дослідженнях
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості застосування методів аналізу функціональних і стохастичних взаємозв’язків у кабінетних маркетингових дослідженнях
Particularities of application of methods of analysis of functional and stochastic interrelationships in the cabinet marketing research |
|
Creator |
Семенова, К.Д.
Semenova, K. |
|
Subject |
маркетингове дослідження
обсяг реалізації прибуток мультиплікативні моделі регресійно-кореляційний аналіз marketing research volume of sales profit multiplicative models regression and correlation analysis |
|
Description |
Обґрунтовано доцільність використання в маркетингових дослідженнях методів аналізу взаємозв’язків – індексного та регресійно-кореляційного. Запропоновано способи вирішення проблемних питань, що виникають під час розподілу приросту результативного показника за факторами методом виявлення ізольованого впливу факторів.
The expediency of using in marketing research methods of analyzing interrelations - index and regression-correlation – is justified. Methods for solving the problematic issues arising from the distribution of the increase in the effective indicator among the factors by the method of identifying the isolated influence of factors are proposed. |
|
Date |
2018-10-29T13:46:24Z
2018-10-29T13:46:24Z 2018 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Особливості застосування методів аналізу функціональних і стохастичних взаємозв’язків у кабінетних маркетингових дослідженнях / К. Д. Семенова // Маркетинг і цифрові технології. – 2018. – № 1. – Т. 2. – С. 33-54.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7725 |
|
Language |
uk
|
|