Керування комплексом маркетингу
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Керування комплексом маркетингу
Управление комплексом маркетинга Management of marketing complex |
|
Creator |
Русавська, О.О.
|
|
Subject |
автодилерські послуги
автомобільний ринок маркетинг комплекс маркетингу marketing tourism tourist enterprise marketing complex promotional measures |
|
Description |
Сутність і завдання управління маркетингом на підприємстві, організаційна структура управління маркетингом, огляд ринку послуг автодилерської галузi. Проаналізовано _основні показники діяльності_ підприємства «АДІС-АВТО» за останні роки, проведено ситуацiйний аналіз підприємства, дана оцінка комплексу маркетингу підприємства. Запропоновано _рекомендації щодо розробки плану маркетингу на 2017-2018 роки у підприємстві «АДІС-АВТО», розроблено заходи з удосконалення організаційної структури підприємств, запропоновано впровадження у підприємстві програми лояльностi споживачів. The work considers the theoretical aspects of substantive provisions regarding the marketing of small business enterprises, the essence and importance of the marketing environment, the strategy forming developing procedure of a marketing program. The main indicators of the «Tartus-Tour» tourist enterprise activity in the last years are analyzed, the estimation of enterprise’s marketing environment is given. Recommendations for the marketing program development at the «Tartus-Tour» tourist enterprise are suggested, the promotional measures for increasing of enterprise profitability in December 2017 are developed. |
|
Date |
2018-11-14T21:28:22Z
2018-11-14T21:28:22Z 2017 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7794
|
|
Language |
uk
|
|