Запис Детальніше

Управління брендом підприємства мережі магазинів Кадіс

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Управління брендом підприємства мережі магазинів Кадіс
Managing the brand of chain stores in Kadis
 
Creator Лавренюк, А.С.
 
Subject бренд
марочний капітал
торгівельне підприємство
brand
venture capital
trading company
 
Description Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – маркетингова діяльність торгової мережі « Кадіс», функціонування і розвиток бренду.
У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування та покращення бренду торгівельного підприємства.
Проаналізовано фактори, що впливають на формування бренду торгівельного підприємства, теоретичні основи, розрахунки марочного капіталу.
Запропоновано алгоритм створення бренду підприємства та методика його розрахунку в економічних показниках.
Thesis consists of three chapters. Object of study marketing activity of the trading network "Cadiz", the functioning and development of the brand.
Diploma thesis deals with theoretical aspects of formation and improvement of the brand of the trade enterprise.
The factors influencing the formation of the brand of the trade enterprise, theoretical foundations, calculations of the venture capital are analyzed.
The algorithm of creation of the brand of the enterprise and the method of its calculation in economic indicators are offered.
 
Date 2018-11-14T21:32:52Z
2018-11-14T21:32:52Z
2017
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7795
 
Language uk