Запис Детальніше

Шляхи підвищення конкурентоспроможності ТОВ «Мастер Профіт»

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Шляхи підвищення конкурентоспроможності ТОВ «Мастер Профіт»
Ways to increase the competitiveness of the enterprise LLC «Master Profit»
 
Creator Яковлєва, Р.Т.
 
Subject конкуренція
конкурентоспроможність
методи підвищення конкуренстоспроможності
конкурентні переваги
competition
competitiveness
methods of increase of competitiveness
competitive advantages
 
Description Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження –
розроблення заходів для підвищення конкурентоспроможності підприємства «Мастер Профіт».
У роботі розглядаються теоретичні аспекти конкуренціїї та її видів, а також поняття
конкурентоспроможності підприємства, фактори, які впливають на конкурентоспроможність
підприємства та методи оцінки конкурентоспроможності підприємства.
Проаналізованодіяльність товариства з обмеженою відповідальністю «Мастер профіт». У
роботі розглянуто структуру підприємства, продажі, закупки, інші витрати, маркетингову
діяльність, логістичну складову. Виконані розрахунки, щодо ефективності діяльності
підприємства, тобто валовий прибуток, чистий прибуток, рентабельність підприємства. Також у
роботі досліджено конкурентне становище підприємства на ринку та його конкурентні переваги.
Запропоновановжити заходи, щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства, а
саме: зменшення витрат на оренду приміщення для магазина, зменшення витрат на дизайн
магазина, оптимізація шляхів доставки товару,ремонт та реалізація бракованого товару.
Master's qualification work consists of three divisions. Object research - development of measures
for increasing the competitiveness of the enterprise "Master Profit".
This paper examines theoretical aspects of competition and its types, as well as the concept of
enterprise competitiveness, factors that affect the competitiveness of enterprises and methods for
assessing the competitiveness of the enterprise.
Analyzed the activity of the limited liability company "Master Profit". The paper considers the
structure of the enterprise, sales, purchases, other expenses, marketing activities, logistics component.
Performed calculations on the efficiency of the enterprise, ie gross profit, net profit, profitability of the
enterprise. Also in the work is investigated the competitive position of the company in the market and its
competitive advantages. To propose measures to increase the competitiveness of the enterprise, namely: reducing the cost
of renting premises for the store, reducing the cost of designing the store, optimizing the ways of delivery
of goods, repair and implementation of defective goods.
 
Date 2018-11-21T08:51:18Z
2018-11-21T08:51:18Z
2018
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7863
 
Language uk