Запис Детальніше

Фактори та резерви підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства (на прикладі ТОВ «Цемент»)

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Фактори та резерви підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства (на прикладі ТОВ «Цемент»)
Factors and reserves for increasing the competitiveness of the company's products (for example, Cement LLC)
 
Creator Кравець, С.В.
 
Subject конкурентоспроможність продукції
the competitiveness of products
 
Description Метою випускної бакалаврської роботи є вивчення поняття конкурентоспроможності продукції, здійснення дослідження рівня конкурентоспроможності цементу Одеського цементного заводу ТОВ «Цемент» та розробка заходів щодо її підвищення, аналіз факторів впливу на конкурентоспроможність та виявлення резервів підвищення.
The purpose of the final bachelor's work is to study the concept of product competitiveness, to carry out research on the level of competitiveness of the cement of the Odessa cement plant of Cement LLC and to develop measures to improve it, to analyze the factors of influence on competitiveness and to identify the increase reserves.
 
Date 2018-11-29T21:46:13Z
2018-11-29T21:46:13Z
2017
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7892
 
Language uk