Стратегія розвитку на ринку торгових послуг підприємства ТОВ «Катран»
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Стратегія розвитку на ринку торгових послуг підприємства ТОВ «Катран»
Strategy of development on the market of trade services of LTD «KATRAN» |
|
Creator |
Шатайло, С.В.
|
|
Subject |
стратегія розвитку
ринок торгових послуг ефективність рекламних заходів просування бренду інтернет-магазин авторегресійна модель development strategy market of trade services effectiveness of promotional activities brand promotion internet-shop autoregressive model |
|
Description |
У роботі розглядаються теоретичні аспекти розробки стратегії розвитку та її особливості для підприємств ринку торгових послуг. Проаналізовано фінансову, стратегічну та маркетингову діяльність підприємства ТОВ «КАТРАН». Запропоновано провести стратегічні заходи щодо удосконалення діяльності ТОВ «КАТРАН», а саме створення нової посади в українському підрозділі спеціаліста з маркетингу та проведення рекламної компанії. The work deals with the theoretical aspects of a development strategy creating and its peculiarities for the enterprises of the market of trade services. Author analysis the financial, strategic and marketing activity of the company «KATRAN» LTD. It is proposed to carry out strategic measures to improve the activities of «KATRAN» LTD, namely the creation of a new position of a marketing specialist in the Ukrainian division and advertising company implementation. |
|
Date |
2018-11-30T12:23:24Z
2018-11-30T12:23:24Z 2018 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7907
|
|
Language |
uk
|
|