Запис Детальніше

Стратегія розвитку на ринку торгових послуг підприємства ТОВ «Катран»

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегія розвитку на ринку торгових послуг підприємства ТОВ «Катран»
Strategy of development on the market of trade services of LTD «KATRAN»
 
Creator Шатайло, С.В.
 
Subject стратегія розвитку
ринок торгових послуг
ефективність рекламних заходів
просування бренду
інтернет-магазин
авторегресійна модель
development strategy
market of trade services
effectiveness of promotional activities
brand promotion
internet-shop
autoregressive model
 
Description У роботі розглядаються теоретичні аспекти розробки стратегії розвитку та її особливості для підприємств ринку торгових послуг.
Проаналізовано фінансову, стратегічну та маркетингову діяльність підприємства ТОВ «КАТРАН».
Запропоновано провести стратегічні заходи щодо удосконалення діяльності ТОВ «КАТРАН», а саме створення нової посади в українському підрозділі спеціаліста з маркетингу та проведення рекламної компанії.
The work deals with the theoretical aspects of a development strategy creating and its peculiarities for the enterprises of the market of trade services.
Author analysis the financial, strategic and marketing activity of the company «KATRAN» LTD.
It is proposed to carry out strategic measures to improve the activities of «KATRAN» LTD, namely the creation of a new position of a marketing specialist in the Ukrainian division and advertising company implementation.
 
Date 2018-11-30T12:23:24Z
2018-11-30T12:23:24Z
2018
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7907
 
Language uk