Запис Детальніше

Формування маркетингової стратегії ТОВ «Європейський лізинговий альянс на засадах концепції еволюції галузі

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування маркетингової стратегії ТОВ «Європейський лізинговий альянс на засадах концепції еволюції галузі
Formation of the marketing strategy of the European Leasing Alliance LLC on the basis of the concept of industry evolution
 
Creator Степанченко, С.Ю.
 
Subject маркетингова стратегія
лізинг
ринок лізингових послуг
маркетингові заходи
технологічна карта
marketing strategy
leasing
leasing market
marketing measures
technological card
 
Description У роботі розглянуто теоретичні аспекти формування маркетингової стратегії, а саме сутність та основні етапи її формування. Проведено аналіз ринку лізингових послуг з використанням концепції життєвого циклу галузі М. Портера та встановлено стадію його розвитку. Запропоновано маркетингову стратегію, яка спрямована на збільшення частки підприємства на ринку. Запропоновано комплекс заходів для реалізації маркетингової стратегії.
The theoretical aspects of a marketing strategy formation, namely the essence and the main stages of its formation, are considered in the paper. The analysis of the leasing service's market using the concept of the branch's life cycle of M. Porter was made. The stage of its development was established. The proposed marketing strategy is aimed at increasing the share of the company in the market. The complex of measures for realization of marketing strategy is offered.
 
Date 2018-11-30T12:36:51Z
2018-11-30T12:36:51Z
2018
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7910
 
Language uk