Запис Детальніше

Формування маркетингової стратегії підприємства на ринку цементної продукції

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування маркетингової стратегії підприємства на ринку цементної продукції
Formation of the marketing strategy of the enterprise on the market of cement products
 
Creator Сімеоніді, В.Р.
 
Subject маркетингова стратегія
цементна продукції
цементна продукції
marketing strategy
cement products
 
Description Метою дослідження, проведеного в дипломній роботі, є розробка методичних положень і практичних рекомендацій по формуванню маркетингової стратегії на підприємстві.
The purpose of the research, conducted in the thesis, is to develop methodological guidelines and practical recommendations for the formation of marketing strategy at the enterprise.
 
Date 2018-11-30T12:40:10Z
2018-11-30T12:40:10Z
2018
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7911
 
Language uk