Формування маркетингової стратегії підприємства на ринку цементної продукції
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування маркетингової стратегії підприємства на ринку цементної продукції
Formation of the marketing strategy of the enterprise on the market of cement products |
|
Creator |
Сімеоніді, В.Р.
|
|
Subject |
маркетингова стратегія
цементна продукції цементна продукції marketing strategy cement products |
|
Description |
Метою дослідження, проведеного в дипломній роботі, є розробка методичних положень і практичних рекомендацій по формуванню маркетингової стратегії на підприємстві.
The purpose of the research, conducted in the thesis, is to develop methodological guidelines and practical recommendations for the formation of marketing strategy at the enterprise. |
|
Date |
2018-11-30T12:40:10Z
2018-11-30T12:40:10Z 2018 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7911
|
|
Language |
uk
|
|