Запис Детальніше

Реалізація конкурентної стратегії ТОВ «Центр комерційних технологій "Натан" на засадах BSC»

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Реалізація конкурентної стратегії ТОВ «Центр комерційних технологій "Натан" на засадах BSC»
Realization of the competitive strategy of the «Center of Commercial Technologies "Nathan" Ltd. on the principles of BSC»
 
Creator Притула, В.І.
 
Subject конкурентна стратегія
ІТ - ринок
графічна модель процесу
інформограма
збалансована система показників BSC
competitive strategy
IT market
balanced scorecard (BSC)
graphic model of the process
informogramma
 
Description У роботі досліджено основні підходи до вивчення поняття "конкурентна стратегія" та вивчено основні класифікації конкурентних стратегій діяльності підприємства. Проаналізовано ІТ – ринок України з використанням моделі п’яти конкурентних сил М. Портера. Сформовано збалансовану систему показників ТОВ ЦКТ «Натан»" та розроблено заходи з реалізації конкурентної стратегії підприємства.
The master thesis investigates the main approaches to the study of the concept of "competitive strategy" and studies the main classifications of enterprise's competitive strategies. Author analyzed the IT market of Ukraine using the model of five competitive forces of M. Porter. Author formed a balanced scorecard of the "Center of Commercial Technologies "Nathan" Ltd and developed measures to implement the competitive strategy of the enterprise.
 
Date 2018-11-30T13:13:01Z
2018-11-30T13:13:01Z
2018
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7913
 
Language uk