Запис Детальніше

Удосконалення міжнародної маркетингової діяльності приладобудівних підприємств (на прикладі ТОВ «Телекарт-Прилад»)

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Удосконалення міжнародної маркетингової діяльності приладобудівних підприємств (на прикладі ТОВ «Телекарт-Прилад»)
Improvement of international marketing activity of instrument making enterprises (on the example of LLC «Telekart-Prylad»)
 
Creator Гіляль, А.С.
 
Subject міжнародна маркетингова діяльність
зовнішнє середовище
експорт
збут
реклама
приладобудування
ефективність
комплекс маркетингу
international marketing
external environment
export
sales
advertising
instrument making industry
efficiency
marketing mix
 
Description Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єктом дослідження є міжнародна маркетингова діяльність ТОВ «Телекарт-Прилад». У роботі розглядаються теоретичні аспекти здійснення маркетингу на зарубіжних ринках, визначається вплив внутрішнього та зовнішнього середовища на міжнародну маркетингову діяльність підприємства та методи її оцінки. Проаналізовано зовнішньоекономічну діяльність ТОВ «Телекарт-Прилад», здійснено факторний і кореляційно-регресійний аналіз впливу чинників, що сприяють та заважають здійсненню міжнародного маркетингу. Розраховано прибутковість маркетингових інвестицій та адитивний маркетинговий потенціал підприємства. Запропоновано напрями вдосконалення міжнародної маркетингової діяльності підприємства, розроблено заходи щодо оптимізації маркетингового бюджету та підвищення ефективності збуту і просування, зокрема шляхом диверсифікації ринків збуту та виробництва, використання можливостей електронної комерції.
Thesis consists of three chapters. Object of study.is international marketing of LLC "Telekart-Prylad". Diploma thesis deals with theoretical aspects of marketing in foreign markets, determines the influence of internal and external environment on the international marketing of the enterprise and methods of its estimation. Author analyzed foreign-economic activity of LLC "Telekart-Prylad", made factor and correlation-regression analysis of factors influencing and hindering the international marketing implementation. The profitability of marketing investments and the additive marketing potential of the enterprise were calculated. Thesis offers directions of international marketing improvement, suggests measures for marketing budget optimization and increase of sales efficiency and promotion, in particular through diversification of markets and production, the use of electronic commerce possibilities.
 
Date 2018-12-09T21:47:32Z
2018-12-09T21:47:32Z
2018
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7996
 
Language uk