Запис Детальніше

Шляхи підвищення міжнародної конкурентної позиції підприємства виноробної промисловості (на прикладі ЗАО «Kвінт»)

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Шляхи підвищення міжнародної конкурентної позиції підприємства виноробної промисловості (на прикладі ЗАО «Kвінт»)
Ways to increase the international competitive position of the wine industry enterprises (for example, CJSC "Kvint")
 
Creator Орлянський, Д.Ю.
 
Subject виноробна промисловість
зовнішньоторговельна діяльність
міжнародна конкурентна позиція
експортний маркетинг
економічна ефективність
winemaking industry
foreign trade activity
international competitive position
export marketing
economic efficiency
 
Description В роботі розглядаються теоретичні аспекти міжнародної конкурентної позиції, розкрито сутність міжнародної конкурентної позиції, розглянуті чинники, що впливають на формування міжнародної конкурентоспроможності підприємства виноробної промисловості, наведено методичні підходи до оцінки міжнародної конкурентоспроможності підприємства виноробної промисловості. Здійснено оцінку сучасного стану ефективності зовнішньоторговельної діяльності, проведено аналіз впливу факторів зовнішнього та внутрішнього середовища на міжнародну конкурентну позицію підприємства, проведено оцінку міжнародної конкурентної позиції підприємства на світовому ринку.
Розроблені практичні рекомендації щодо підвищення міжнародної конкурентної позиції підприємства, зокрема експортний маркетинг, поліпшення якості продукції, створення єдиного логістичного центру, наведена пpoгнoзнa oцiнкa економічної eфeктивнocтi заходів щодо підвищення міжнародної конкурентної позиції підприємства.
The article deals with theoretical aspects of the international competitive position, discloses the essence of the international competitive position, factors influencing the formation of the international competitiveness of the enterprise of the winemaking industry are considered, methodological approaches to the international competitiveness assessment of the wine industry are presented. The estimation of the current state of efficiency of foreign trade activity was carried out, an analysis of the influence of factors of external and internal environment on the international competitive position of the enterprise was conducted, an international competitive position of the company on the world market was assessed.
Practical recommendations for improving the international competitive position of the enterprise, in particular export marketing, improvement of product quality, creation of a unified logistics center, are developed, and a number of measures are proposed to increase the international competitive position of the enterprise.
 
Date 2018-12-09T22:47:31Z
2018-12-09T22:47:31Z
2018
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8005
 
Language uk