Запис Детальніше

Стратегічні напрями виходу підприємства на зовнішній ринок (на прикладі ТОВ «Телекомунікаційні технології»

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегічні напрями виходу підприємства на зовнішній ринок (на прикладі ТОВ «Телекомунікаційні технології»
Strategic directions of foreign market entry (considering «Telecommunication technologies ltd.» as an example)
 
Creator Мажеру, Б.Ю.
 
Subject зовнішньоекономічна діяльність
стратегія підприємства
вихід підприємства на зовнішній ринок
експорт
імпорт
товарна структура експорту продукції
матриця БКГ
малі та середні підприємства
foreign economic activity
strategy of enterprise
foreign market entry
export
import
commodity structure of exports
BCG matrix
small and medium enterprises
 
Description Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – процес форування стратегічних напрямків проникнення на зовнішні ринки підприємства. У роботі розглядаються теоретико-методичні основи дослідження стратегій виходу підприємства на зовнішній ринок у розрізі економічної сутності і видів, факторів впливу на їх формування, методичних підходів до оцінювання та вибору стратегій виходу підприємства на зовнішні ринки. Проводиться комплексний економічний аналіз зовнішньоекономічної діяльності підприємства на основі абсолютних показників, відносних показників, показників структури та показників ефективності. Здійснено оцінку стратегії виходу підприємства на зовнішні ринки. Запропоновано організаційні заходи з оптимізації стратегій виходу на зовнішні ринки підприємства. Обгрунтовано необхідність пропозицій щодо удосконалення оцінки та перевірки на зовнішньоекономічні стратегії підприємства.
This thesis consists of three chapters. Object of study is the process of formation of strategic directions of foreign market entry of the enterprise. Thesis deals with the theoretical and methodological foundations of the research of of the foreign market entry strategies in the context of economic essence and types of such strategies, factors that influence their formation, methodical approaches to the evaluation and choice of foreign market entry strategies. The analysis of foreign economic activity in the context of absolute and relative indicators, structure and efficiency indicators was conducted. Assessment of the foreign market entry strategy of the company was made. Suggestions: to implement organizational measures to optimize development of foreign market entry strategies of the company and ways to improve its assessment and validation.
 
Date 2018-12-09T22:56:35Z
2018-12-09T22:56:35Z
2018
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8007
 
Language uk