Удосконалення надання послуг у бізнес-готелях
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Удосконалення надання послуг у бізнес-готелях
Improving of the provision of services in business hotels |
|
Creator |
Цимбаліст, О.Ю.
|
|
Subject |
бізнес-готель
отель ділового призначення ефективність функціонування діловий захід номерний фонд конференц-зал business hotel efficiency of functioning business event hotel room conference-hall |
|
Description |
У роботі розглянуто теоретичні основи індустрії ділових подорожей та поняття «бізнес-готелю» як її структурного елементу, особливості функціонування бізнес-готелів та надання ними послуг та вітчизняний досвід функціонування готелів для бізнес-туристів. В аналітичній частині зроблено дослідження специфіки функціонування готелю «Чорне море Рішельєвська», динаміки його виробничо-економічної діяльності та оцінка конкурентної позиції на підставі вивчення теоретичних положень, первинної інформації та статистичних даних. Пропоновано основні напрями підвищення ефективності функціонування бізнес-готелю «Чорне море Рішельєвська», зокрема обґрунтовано удосконалення організаційної структури управління готелем, рекомендовано комплекс заходів щодо поліпшення стану номерного фонду та інфраструктури бізнес-готелю «Чорне море Рішельєвська» та розрахована економічна ефективність комплексу пропозицій з удосконалення обслуговування клієнтів в бізнес-готелі «Чорне море Рішельєвська». The qualifying work deals with the theoretical foundations of business travel industry and the concept of "business hotel" as its structural element, features of functioning of business hotels and provision of their services and domestic experience of functioning of hotels for business tourists. Analytical part describes the research on the specifics of operation of hotel "Black Sea Rishelievskaya", dynamics of its production and economic activity and assessment of competitive position on the basis of the study of theoretical concepts, primary company information and statistical data. The main directions of improving the functioning of the business hotel "Black Sea" Rishelievskaya" have been suggested, in particular, the improvement of the organizational structure of the hotel management has been substantiated, a set of measures aimed on improving the condition of the hotel rooms and infrastructure of the business hotel "Black Sea Rishelievskaya" has been recommended and the economic efficiency of the package of service improvement offers are calculated. |
|
Date |
2018-12-10T21:09:43Z
2018-12-10T21:09:43Z 2018 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8017
|
|
Language |
uk
|
|