Запис Детальніше

Управління якістю послуг на підприємствах готельного господарства

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Управління якістю послуг на підприємствах готельного господарства
Management of the quality of services at the enterprises of the hotel industry
 
Creator Ушатова, А.В.
 
Subject якість
готель
послуга
обслуговування
система управління якістю
quality
hotel
service
maintenance
quality management system
 
Description У роботі розглядаються теоретичні основи визначення якості послуг
готельних підприємств, методи здійснення оцінки якості послуг, сучасні підходи до
системи управління якості готельного обслуговування.
Проаналізовано основні фінансово-економічні показники діяльності готелю
«Аркадія», проведена оцінка якості послуг готелю «Аркадія» різними методами.
Запропоновано стратегічні напрями підвищення якості обслуговування в
готелі «Аркадія», обґрунтовано пропозиції щодо впровадження додаткових послуг у
готелі, розраховано економічну ефективність розроблених заходів.
Thesis consists of three chapters. Object of study is the process of quality
management of the hotel company.
The paper deals with the theoretical foundations of determining the quality of
services of hotel enterprises, methods for assessing the quality of services, modern
approaches to the system of hotel service quality management.
The main financial and economic indicators of the hotel «Arcadia» are analyzed, the
quality assessment of the services of the hotel «Arcadia» is carried out by different
methods.
The strategic directions of improving the quality of service at the "Arcadia" Hotel
are offered, the proposals on the introduction of additional services at the hotel are
justified, the economic efficiency of the developed measures is calculated.
 
Date 2018-12-10T21:15:23Z
2018-12-10T21:15:23Z
2018
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8018
 
Language uk