Розробка стратегії розвитку туристичного підприємства
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Розробка стратегії розвитку туристичного підприємства
Development of a strategy for the development of a tourist enterprise |
|
Creator |
Пилипенку, К.О.
|
|
Subject |
стратегія
туристичне підприємство ефективність стратегічні напрями ринкове положення конкурентоспроможність strategy tourism enterprise efficiency strategic directions market position competitiveness |
|
Description |
Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об'єкт дослідження – процес підвищення ефективності діяльності туристичного підприємства. У роботі розглядаються теоретичні аспекти стратегічного управління туристичними підприємствами, методологічні засади проведення аналізу стратегічного розвитку підприємства, особливості розробки стратегій для туристичних підприємств. Проаналізовано основні організаційно-економічні показники діяльності туристичного підприємства ПП «БЛЮММЕ», проведена оцінка ринкового положення й рівня конкурентоспроможності, оцінено ефективність його діяльності. Запропоновано стратегічні напрями розвитку ПП «БЛЮММЕ», заходи щодо підвищення ефективності діяльності туристичної фірми, розроблено новий туристичний продукт, обґрунтовані рекомендації щодо оновлення та просування сайту підприємства. В роботі проведена пpoгнoзнa oцiнкa економічної eфeктивнocтi стратегічних напрямів розвитку туристичного підприємства ПП «БЛЮММЕ». The paper considers the theoretical aspects of strategic management of tourism enterprises, methodological principles of conducting analysis of strategic development of the enterprise, peculiarities of strategy development for tourist enterprises. The main organizational and economic indicators of the activity of the tourist enterprise of the enterprise "BLUMME" are analyzed; the assessment of the market situation and the level of competitiveness, the effectiveness of its activity are evaluated. The strategic directions of development of PP "BLUMME" are proposed, measures to increase the efficiency of the tourism company, developed a new tourist product, and justified recommendations for updating and promoting the site of the company. In this work, the state-owned enterprise of economic activity of strategic development of the tourist enterprise PP "BLUMME" was conducted. |
|
Date |
2018-12-10T21:29:10Z
2018-12-10T21:29:10Z 2018 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8021
|
|
Language |
uk
|
|