Запис Детальніше

Напрямки і форми підвищення якості менеджменту на підприємстві ресторанного господарства

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Напрямки і форми підвищення якості менеджменту на підприємстві ресторанного господарства
Ways to improve quality of management in catering industry
 
Creator Керпіч, В.М.
 
Subject менеджмент
ресторанне господарство
ресторан
управління персоналом
підвищення якості менеджменту
management
catering industry
restaurant
personnel management
improvement of management quality
 
Description Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – процеси менеджменту на підприємстві ресторанного господарства.
У роботі розглядаються теоретичні аспекти менеджменту на підприємстві ресторанного господарства: економічна сутність менеджменту та організації управління персоналом, зарубіжний досвід менеджменту на підприємствах ресторанного господарства. Дослідження проводились на основі даних підприємства ресторанного господарства «Щастье», що розташоване за адресом вул. Буніна 21 у місті Одеса.
Проаналізовано рівень якості менеджменту на підприємстві ресторанного господарства «Щастье». Запропоновано напрямки підвищення рівня якості управління на підприємстві.
Thesis consists of three chapters. Object of study – management processes in catering industry. restaurant
Diploma thesis deals with theoretical aspects of management in foodservice industry: the essence of management and human resource organization, foreign experience in the sphere of management in catering industry. Research was conducted based on restaurant “Щастье” (“Shchastie”), located on st. Bunina 21, Odesa.
The level of management quality and activity of restaurant “Schastye” were analyzed. Ways to improve quality of management in restaurant “Schastye” were offered.
 
Date 2018-12-10T22:05:12Z
2018-12-10T22:05:12Z
2018
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8029
 
Language uk