Напрямки і форми підвищення якості менеджменту на підприємстві ресторанного господарства
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Напрямки і форми підвищення якості менеджменту на підприємстві ресторанного господарства
Ways to improve quality of management in catering industry |
|
Creator |
Керпіч, В.М.
|
|
Subject |
менеджмент
ресторанне господарство ресторан управління персоналом підвищення якості менеджменту management catering industry restaurant personnel management improvement of management quality |
|
Description |
Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – процеси менеджменту на підприємстві ресторанного господарства. У роботі розглядаються теоретичні аспекти менеджменту на підприємстві ресторанного господарства: економічна сутність менеджменту та організації управління персоналом, зарубіжний досвід менеджменту на підприємствах ресторанного господарства. Дослідження проводились на основі даних підприємства ресторанного господарства «Щастье», що розташоване за адресом вул. Буніна 21 у місті Одеса. Проаналізовано рівень якості менеджменту на підприємстві ресторанного господарства «Щастье». Запропоновано напрямки підвищення рівня якості управління на підприємстві. Thesis consists of three chapters. Object of study – management processes in catering industry. restaurant Diploma thesis deals with theoretical aspects of management in foodservice industry: the essence of management and human resource organization, foreign experience in the sphere of management in catering industry. Research was conducted based on restaurant “Щастье” (“Shchastie”), located on st. Bunina 21, Odesa. The level of management quality and activity of restaurant “Schastye” were analyzed. Ways to improve quality of management in restaurant “Schastye” were offered. |
|
Date |
2018-12-10T22:05:12Z
2018-12-10T22:05:12Z 2018 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8029
|
|
Language |
uk
|
|